Počet nahlášených stížností: | 48 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
Dobrý den, u o2 mi vznikl po ukončení služeb dluh, na který jsme po pravdě zapomněli, tudíž mi přišla upomínka od této společnosti , na kterou jsem reagovala telefonátem s domluvou o splácení dluhu. Splácení dluhu plním každý měsíc a i přes tuto skutečnost mi každý další měsíc chodili další upomínky, které jsem opět řešila telefonátem či mailem. V září jsem navíc řešila zaslanou upomínku s částkou, která absolutně nesouhlasila s odeslanými splátkami, na což mi bylo odepsáno, že žádnou splátku neevidují, takže jsem v příloze mailu posílala kopii odeslané platby. Na tento mail už nikdo neodpověděl, až nyní opět po měsíci, kdy mi přišla výzva k úhradě do 5ti dnů s částkou opět nesouhlasící s další odesláno částkou za tento měsíc plus byla částka nesmyslně navýšena o další tisíce oproti minulému měsíci.
Měla jsem za to, že pokud se se společností dohodnu a dluh budu řádně každý měsíc splácet, vymáhání bude zastaveno. Místo toho mi ale neustále chodí vyhruzné maily a dopisy, kde navíc nesouhlasí částka.
Prosím o kontrolu Blažková
Přepočítání opravdové výše dluhu vzhledem k domluvenému pravidelnému splácení dluhu a ukončení zasílání výhružných dopisů či mailů.
|
Tweet |
Je možné, aby spotřebitelka požádala o vystavení splátkové kalendáře. Splatit dluh ve splátkách je možné, ale musí s tím obě strany souhlasit. V tomto případě se obě strany podle popisu na plnění ve splátkách dohodly, tudíž by spotřebitelce mělo být umožněno dluh takto splácet.
Nereaguje-li společnost na e-maily, je vhodné zvolit komunikaci v písemné formě (nejlépe doporučený dopis s dodejkou). Dopis bude adresován společnosti: M.B.A. Finance s.r.o., Opletalova 1603/57, 11000 Praha.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Dobrý den, paní Blažkovou jsme kontaktovali a vše si vzájemně vysvětlili. Máme dohodu na splacení a potvrzenou aktuální výši dlužné částky. Lukáš Richter Manažer call centra
Dobrý den,
ano, dnes mě kontaktovala vedoucí oddělení a vše ohledně uhrazených splátek a výše zbývající částky bylo vyřešeno.
Následně mi byl opět doručen mail nazvaný jako 6. Upomínka, s dopisem od inspektora, pověřeného inkasním řízením s následujícím zněním(zkopírována část dopisu) :
"K Vaší škodě jsem Vás bohužel nezastihl, proto Vás za účelem inkasa
dluhu navštívím znovu
dne 22.11.2022 v době od 10:00 hod. do 12:00 hod.
Na tento čas si neplánujte žádné aktivity a zajistěte svou přítomnost!"
Vzhledem k výše uvedené skutečnosti na tento další výhružný dopis nebudu brát zřetel, jak jsem i odpověděla na zaslaný mail.
Děkuji Blažková
Děkujeme stranám za součinnost.
Spotřebitelce doporučujeme, aby požadovala potvrzení dalších dohod i písemně, z důvodu lepšího důkazního postavení.
V tomto případě nám přijde při nejmenším neetické, aby "inspektor" nadále kontaktoval spotřebitelku, která již zaplacení svého dluhu řeší dohodou se společností. Domníváme se, že by společnost měla tuto osobu neprodleně kontaktovat o nastalých skutečnostech, aby spotřebitelka nemusela řešit další nepříjemnosti, které nyní již nemají důvod.
Stížnost nyní přeřazujeme na společnost, aby mohla informovat o tom, zda komunikovala s tímto "inspektorem" a mohla reagovat na vyjádření spotřebitelky.
Dobrý den, potvrzuji, že telefonická dohoda s kolegyní je aktuální a informace o osobní návštěvě našeho regionálního inspektora nikoliv. Lukáš Richter Manažer call centra
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.