Počet nahlášených stížností: | 222 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
nákup obuvi 24.4.2014, doklad č. 1709/9122, Olomouc Šantovka./
1. reklamace č.81/05/14 ze dne 21.5.2014-pravý pulpár dře při chůzi do achilovky.
vyřízeno 11.6.2014 se sdělením opraveno!
Při prvním obutí po reklamaci ale stejný problém - nenositelné!
2. reklamace č.1709/01/10/14 ze dne 1.10.2014-opakovaná reklamace 81/01/10/14.
vyřízeno zamítnutím dne 22.10.2014 a předáno se sdělením,že obuv je technologicky i konstrukčně v pořádku.
"Opravou" z první reklamace nebyl problém odstraněn, konstrukčně je zřejmé, že šev pravé boty nahoře vybočuje cca o 5 mm doprava a po vaší první opravě je obuv nepoužitelná a její nošení nemožné.
Řešení vidím ve vrácení peněz, popřípadě vyměnou za jinou obuv. Do této doby jsme s ccc byli spokojeni a často zde nakupovali.
dámská obuv 22202092103 JENNY FAIRY W2810167 39
Vrátit peníze nebo výměna za jiné zboží
|
Tweet |
Prodávající odpovídá kupujícímu, že věc při převzetí nemá vady, tedy např. že má ujednané nebo očekávané vlastnosti. Je-li reklamace uplatněna do 6 měsíců od převzetí věci, má se dle § 2161 odst. 2 občanského zákoníku za to, že věc byla vadná již při převzetí. Důkaz opaku provádí prodávající. Ten by měl zejména prokázat, pokud reklamaci zamítá, že zboží bylo při převzetí bez vad. Pokud prodávající opak neprokáže, spotřebitel může požadovat i dodání nové věci bez vad, pokud to není vzhledem k povaze vady nepřiměřené, ale pokud se vada týká pouze součásti věci, může požadovat jen výměnu součásti; není-li to možné, může odstoupit od smlouvy. Je-li to však vzhledem k povaze vady neúměrné, zejména lze-li vadu odstranit bez zbytečného odkladu, má spotřebitel právo na bezplatné odstranění vady.
Pokud se jedná o opětovnou reklamaci vady a poprvé byla reklamace uznána, měl by se prodávající v případě zamítnutí opětovné reklamace vyjádřit k tomu, proč na rozdíl od první reklamace druhou reklamaci zamítá. Když by prodávající i nadále trval na zamítnutí reklamace, musel by spotřebitel zamítnutí rozporovat znaleckým posudkem. Seznam znalců je na na www.dtest.cz/soudni-znalci. Pokud by posudek vyšel ve prospěch spotřebitele, měl by spotřebitel nárok na úhradu nutných nákladů, které by mu v souvislosti s reklamací vznikly, a právo na řádné vyřízení reklamace.
Společnost CCC Czech, s.r.o. nereagovala na naši výzvu k řešení stížnosti. Vzhledem k tomu, že je námi nabízené mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost pro nereakci subjektu uzavřena. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze v soudním řízení, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.