Společnost


MARIMEX CZ , s.r.o.

Počet nahlášených stížností:11
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#61510Zamítnutá reklamace bazénu tampa 3,05*0,76

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 25 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
20.10.2022, před 2 lety

Daniel Altmann

Znění stížnosti

Dobrý den,

reklamoval jsme na vaši pobočce bazén pod číslem 9220000383. Dne 23.5.2022 jsem bazén koupil. V blízké době nafoukl a zjistil, že bazén má nafouknutou nerovnoměrně obruč. Dne 29.8.2022 jsem bazén reklamoval. Dle vyjádření jsem bazén 1) znečistil a byl mokrý, 2) bazén jsem přechloroval, 3) přefoukl prstenec co drží vodu uvnitř bazénu s následným roztažením vlivem horkého počasí, 4) na prstenci nalezena dírka mechanického poškození, způsobena protržení o ostrý předmět a, že na výrobku nebyla nalezena žádná výrobní vada.
Moje odpověď 1) ano je to bazén určen na zem a na vodu, 2) ano je to moje blbost když jsem vypouštěl bazén tak jsem zapomněl vyndat plovoucí nádobu na chlór, 3) nikde v návodu není uvedeno na kolik mám bazén nafouknout a, že když bude vedro tak ho mám upustit, 4) když jsem předával bazén tak nikde žádné poškození nebylo a ani na protokolu co se mnou sepisoval váš pracovník není uvedeno poškození, ale jen použité. Dne 2.9.2022 jsem bazén nepřevzal a nechal dal jsem jej na přezkoumání ( 2reklamace ). Dne 10.10.2022 což je po 30dnech nedostal odpověď, že si mám reklamaci vyzvednout a vydal jsem se na pobočku. Na pobočce jsem se dozvěděl, že byla provedena revize reklamace a stále je reklamace zamítnuta. Dle vedoucího: 1) ztenčení materiálu vinou přetlakování, 2) tlak není výrobcem určen. Tlak má být přiměřený k získání tvaru a stability prstence zase, že se nejedná o výrobní vadu. Díra se nemohla stát v servisu, že bylo se zbožím zacházeno obezřetně a proto se to nemohlo stát v servisu, ale mnou. Dne 10.10.2022 jsem bazén nechal na pobočce nevyzvednut a že budu psát na reklamace.
Žádám o prozkoumání mé reklamace bazénu. bazén jsem užíval dle návodu, ale dle vyjádření vašeho vedoucího jsem ho špatně nafoukl. Není v mých silách zjistit jestli je to moc, nebo ne. Dle fotografií co jsem Vám zasílal je vidět, že prstenec má ještě vrásky což je pro mě bod ještě foukat, aby byl prstenec plně nafouklý, ale i přes to je tam boule.
Dle infa z reklamace jsem bazén přefoukl, ale na fotce je vidět, že je boule hned za švem.

Děkuji


Produkt

bazén tampa 3,05x0,76 z objednávky ES670306.


Požadované řešení

vrácení zboží, nebo předvedení nového nepoškozeného kusu


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.10.2022 11:40, před 2 lety

Pokud prodávající reklamaci zamítne a písemně odůvodní, ale spotřebiteli důvody zamítnutí nepřijdou příliš přiléhavé na tuto situaci, může se spotřebitel ještě před zahájením sporu obrátit na soudního znalce pro vypracování znaleckého posudku, kterým poté bude rozporovat odůvodnění zamítnuté reklamace. Vyjde-li posudek ve prospěch spotřebitele, je nutné se opět obrátit na prodejce (nejlépe formou doporučeného dopisu s dodejkou) s odstoupením od smlouvy z důvodu nevyřízení reklamace včas a řádně, což prokazuje právě přiložený posudek znalce. Cenu posudku lze oprávněně požadovat jako účelně vynaložený náklad spojený s reklamací (viz rozhodnutí Krajského soudu v Hradci Králové sp. zn. 19 Co 470/2005). Seznam znalců je k dispozici na internetové stránce Ministerstva spravedlnosti ČR www.justice.cz nebo na www.dtest.cz/soudni-znalci.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.2.2023 10:35, před rokem

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitel využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.