Společnost


Českomoravské energie s.r.o.

Počet nahlášených stížností:3
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#61521Ukončení plné moci

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 24 dnů 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
20.10.2022, před 2 lety

Milada Trefilová

Znění stížnosti

Dobrý den ,
nevím jak došlo k tomu že máte moji plnou moc na výběr dodavatele energií. Ráda bych touo cestou ukončila plnou moc která vám byla údajně dána v roce 2019.
Adresa: Milada Trefilová
Hoštická 311/22
Brno-42
64200

MOB:777112670
Trefilová


Požadované řešení

Okamžité ukončení plné moci.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.10.2022 16:00, před 2 lety

Dle novely energetického zákona, účinné od 1.1.2022 může spotřebitel vypovědět smlouvu nebo plnou moc o zprostředkování bez výpovědní doby a bez jakýchkoliv sankcí ze strany zprostředkovatele (§ 11n písm. a), navíc zprostředkovatelská smlouva automaticky zaniká po uplynutí 12 měsíců od jejího uzavření. Dle vyjádření Energetického regulačního úřadu ze dne 9.1.2022 se výše uvedená ustanovení mohou uplatnit i zpětně, tedy i na smlouvy, které byly uzavřeny před účinností novely. V tomto případě zanikají smlouvy k 31. 12. 2022.

Dle § 11o energetického zákona navíc lze od smlouvy uzavřené zprostředkovatelem s novým dodavatelem odstoupit kdykoliv do 15 dnů od zahájení dodávky energií.

Výpověď smlouvy musí být zaslána přímo zprostředkovateli a obsahovat podstatné náležitosti (identifikace spotřebitele, zprostředkovatele apod.).

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, může se obrátit na Energetický regulační úřad, jenž rozhoduje spory mezi spotřebiteli a obchodníky o splnění povinností ze smluv, jejichž předmětem je dodávka nebo distribuce elektřiny, plynu nebo tepelné energie.

Další informace je možné získat taktéž na naší bezplatné telefonické poradně na čísle 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.2.2023 11:52, před rokem

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.