Počet nahlášených stížností: | 1247 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 5 |
Dobrý den.
Koupila jsem v prodejně O2 OC Breda a Weinstein,u Fortny 49/10,74601,Opava telefon XIAOMI REDMI NOTE 10s 128gb černý a po nějaké době přestal fungovat jak má.
Závady: 1. Seká se-zamrzne, občasně a telefon nelze užívat-neprojeví se ihned.
2. Nefungují data-fungují, jak se jim zachce nebo vůbec, i když máte signál.
3. Věčně není signál na telefonu-stále kolísá nebo není vůbec, místo toho jsou tam křížky a často to píše ,,síť je
nedostupná''. Nedá se nikam dovolat, je potřeba restart telefonu a někdy i dvakrát. A to jsem na místě venku, kde
signál lidi mají i rodina! I doma mají signál. Já ne.
4. Již 3x vyměněna stará SIM karta za novou a závady stále trvají a horší se to. Několikrát provedena diagnostika SIM
přes operátora a vše v pořádku.
5. Při hraní her pořád vyskakuje tabulka, že aplikace nereaguje (neprojeví se hned).
6. Aplikace optimalizace taky nereaguje (tabulka), neprojeví se taky hned.
7. Aplikace ICQ se taky seká (dlouho se načítá-zamrzne). Vypnout aplikaci, vyčistit telefon a znovu načíst. Někdy to
nepomůže.
8. Z ničeho nic začne blikat rychle displej nebo trochu ztmavne jas displeje-občas.
9. Lidi se mi nemůžou dovolat-pak potom po nějaké době chodí SMS, že se mi snažil někdo dovolat. Hodně často-až
nenormální!
10. Když už se mi někdo dovolá, on nerozumí mě a já jemu.
11. 4x provedené tovární nastavení a nepomohlo to.
12. Blbne foťák-Když fotíte na výšku, vyfotí vám to na šířku a to je špatně. Musíte znovu, dělá to dost často.
Hry byly odzkoušeny na telefonech XIAOMI REDMI NOTE 8T a SAMSUNG GALXY A50 a vše bez problémů.
Žádné tabulky ani sekání, prostě vše v pořádku, bez závad. ICQ rovněž bez sekání a aplikace jela plynule bez závad.
XIAOMI REDMI NOTE 10s 128gb černý
Chtěli by jsme výměnu za stejný nebo odstoupení od kupní smlouvy.
|
Tweet |
Spotřebitel může uplatnit právo z vady, která se vyskytne u spotřebního zboží v době 24 měsíců od převzetí. Podnikatel má dle § 19 odst. 3 zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, povinnost vyřídit reklamaci bez zbytečného odkladu. Nejdelší možná lhůta je přitom zásadně 30 dní. Jediná výjimka je v situaci, kdy se podnikatel se spotřebitelem výslovně dohodne na delší reklamační lhůtě. Tato lhůta se dle rozhodnutí Nejvyššího soudu ČR (viz sp. zn. 33 Cdo 3228/2009) vztahuje také na povinnost prodávajícího informovat spotřebitele o vyřízení reklamace.
Pokud podnikatel nevyřídí reklamaci ve stanovené době (zásadně 30 dnů), jedná se o podstatné porušení smlouvy. Dle § 2002 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, má v takovém případě spotřebitel právo odstoupit od smlouvy. Podnikatel má po odstoupení povinnost vrátit spotřebiteli kupní cenu výrobku. Odstoupení od smlouvy lze oznámit kterékoliv pobočce podnikatele možnými prostředky komunikace, přičemž je nutné identifikovat kupní smlouvu, od které spotřebitel odstupuje.
Pokud zboží nelze řádně používat v důsledku opakovaného výskytu vady po opravě nebo má-li zboží větší počet vad, pak má kupující právo na dodání nové věci bez vad, výměnu součásti věci, jakož i na odstoupení od kupní smlouvy.
O větší počet vad se jedná v případě, kdy se na zboží vyskytují alespoň tři vady současně, přičemž každá z nich musí bránit řádnému užívání věci, nebo pokud se na zboží postupně vyskytnou čtyři různé odstranitelné vady. O opětovném vyskytnutí vady po opravě mluvíme tehdy, jestliže se na zboží objeví stejná vada, která byla v rámci uznané reklamace již dvakrát opravována. Při třetí reklamaci stejné vady lze tedy vznést nárok na odstoupení. Ale i v tomto případě se jedná o reklamační řízení a prodávající může oprávněnost reklamace posoudit, vyžaduje-li to povaha vady. Charakterem stejné vady se zabýval Nejvyšší soud (sp. zn. 33 Cdo 2979/2012). Dle jeho rozhodnutí lze o stejné vadě hovořit za situace, kdy se vada projevuje stejně ve vlastnostech věci.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Dobrý den,
velice nás mrzí, pokud telefon nepracuje správně.
Reklamaci tohoto HW je možné podat na kterékoli prodejně O2, seznam prodejen naleznete zde https://1url.cz/Mr3j4. Pro reklamaci budete potřebovat jeden z těchto dokumentů - daňový doklad, dodací list nebo platný záruční list zařízení.
V případě, že již byla reklamace podána a nebyla uznána, prosíme o doplnění telefonního čísla služby, data narození, čísla reklamačního protokolu a jeho kopie na e-mail info@o2guru.cz. Poté se budeme moci s reklamací blíže seznámit.
S pozdravem
Kreuziger Jakub
Guru pro Social Media, O2
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka nás informovala, že jí byly peníze vráceny. Stížnost proto uzavíráme s dosažením dohody.