Počet nahlášených stížností: | 2 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Vrácené zboží, paní nevrátila peníze, jde do 3030 Kč. Faktura neobsahuje požadované údaje, například datum a pod.
Zboží bylo vráceno doporučeně, nepoškozené, v původním obalu a s cenovkami. Podací číslo BX0600411311X 316
okamžitá úhrada 3030 Kč na můj účet.
|
Tweet |
Pokud se v tomto případě jednalo o odstoupení od smlouvy, která byla uzavřena přes internet, má prodávající povinnost vrátit spotřebiteli všechny peněžní prostředky včetně nákladů na dodání nejpozději do 14 dnů od odstoupení. Pokud tak neučiní, ocitá se v prodlení a spotřebitelka může požadovat i úroky z prodlení ve výši dle nařízení vlády č. 351/2013 Sb.
Nevrátí-li prodávající finance ani v přiměřené době, doporučujeme spotřebitelce, aby jí zaslala předžalobní výzvu dle § 142a občanského soudního řádu, ve které jí poskytne dodatečnou lhůtu ke splnění, jež nesmí být kratší než 7 dní před podání žaloby u soudu. Po marném uplynutí lhůty je možné podat u příslušného soudu návrh na vydání platebního rozkazu. Jedná se zjednodušené řízení, ve kterém soud rozhoduje na základě zaslaných podkladů bez nařízení jednání.
Podnikatelka byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. Případný spor tak bude možné řešit pouze v občanskoprávním řízení.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na lince 299 149 009.