Společnost


Martina Abrlová, DiS.

Počet nahlášených stížností:2
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#6153Vrácené zboží, paní nevrátila peníze.

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 29 dnů 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
05.03.2015, před 10 lety

zuzana šafránková

Znění stížnosti

Vrácené zboží, paní nevrátila peníze, jde do 3030 Kč. Faktura neobsahuje požadované údaje, například datum a pod.


Produkt

Zboží bylo vráceno doporučeně, nepoškozené, v původním obalu a s cenovkami. Podací číslo BX0600411311X 316


Požadované řešení

okamžitá úhrada 3030 Kč na můj účet.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.3.2015 18:13, před 10 lety

Pokud se v tomto případě jednalo o odstoupení od smlouvy, která byla uzavřena přes internet, má prodávající povinnost vrátit spotřebiteli všechny peněžní prostředky včetně nákladů na dodání nejpozději do 14 dnů od odstoupení. Pokud tak neučiní, ocitá se v prodlení a spotřebitelka může požadovat i úroky z prodlení ve výši dle nařízení vlády č. 351/2013 Sb.

Nevrátí-li prodávající finance ani v přiměřené době, doporučujeme spotřebitelce, aby jí zaslala předžalobní výzvu dle § 142a občanského soudního řádu, ve které jí poskytne dodatečnou lhůtu ke splnění, jež nesmí být kratší než 7 dní před podání žaloby u soudu. Po marném uplynutí lhůty je možné podat u příslušného soudu návrh na vydání platebního rozkazu. Jedná se zjednodušené řízení, ve kterém soud rozhoduje na základě zaslaných podkladů bez nařízení jednání.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.8.2015 14:54, před 9 lety

Podnikatelka byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. Případný spor tak bude možné řešit pouze v občanskoprávním řízení.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.