Počet nahlášených stížností: | 389 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
dnes dorazil balíček s Omega-3-tabletami a s kávovarem. Nechápu jak to může někdo poslat , pokud si to nikdo z rodiny neobjedná. Hodnota balíku byla 2388,- s tím , že to budu splácet měsíčně a to po 199,- korunách. Balík vracím dodavateli a ruším objednávání cestou ukončení spolupráce. Pokud se budou nabídky tohoto typu opakovat oslovím obchodní inspekci...
Petr Otýpka
987 OMEGA Marine PREMIUM 60 tab; 986 OMEGA Marine PREMIUM 360 2ks; 149 kávovar
návrh řešení : požaduji již nezasílat vůbec žádné podpůrné zdravotní doplňky stravy manželovi, ani nikomu v rodině...
|
Tweet |
Kupující je povinen uhradit pouze cenu za zboží, které si od společnosti prokazatelně objednal. Záleží tedy na tom, zda objednávka byla učiněna. Pokud by tomu tak nebylo, jednalo by se o neobjednané plnění. V takovém případě dle § 1838 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, nemusí spotřebitel společnosti na své náklady nic vracet, ani jí o tom vyrozumět. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že smlouva byla se spotřebitelem ohledně konkrétního produktu uzavřena.
Pokud by však spotřebitel smlouvu o pravidelném zasílání zboží uzavřel, je třeba pro její zrušení odstoupit od smlouvy, popřípadě smlouvu vypovědět.
Od kupní smlouvy uzavřené na dálku (po telefonu, internetu) je možné odstoupit bez udání důvodu do 14 dní od převzetí prvního balíčku, v souladu s § 1829 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník.
Po uplynutí této lhůty je možné dalšímu plnění zamezit výpovědí smlouvy. V případě výpovědi je třeba splnit veškeré smluvní povinnosti až do účinnosti této výpovědi. Jinými slovy, spotřebitel zboží odebrané před výpovědí smlouvy zaplatí a ponechá si jej. Po výpovědi smlouvy již není povinen jakékoliv zboží odebrat a platit.
Korespondenční adresa uvedená na webových stránkách společnosti: U Smaltovny 625, 370 01 České Budějovice, e-mail info@naturamed.cz.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Vážený pane Otýpko,
děkujeme Vám za zaslaný podnět. Objednávku jsme prověřili, přičemž bylo zjištěno následující. Naše společnost obdržela dne 17.10.2022 objednávku ročního balení produktu OmegaMarine Forte+ spolu s dárkem ve formě kávovaru. Tato objednávka byla vytvořena prostřednictvím tzv. zálohové platby ve výši 199,- Kč, která byla zaslána na náš bankovní účet pod variabilním symbolem 0701415 - tímto byla zrealizována a odeslalo se roční balení. Na základě Vašeho prohlášení bereme na vědomí (ač jsme objednávku obdrželi), že nebyla učiněna Vámi, ale cizí osobou. Omlouváme se za způsobené potíže. Na Vaši emailovou adresu zašleme tzv. odpovědní předtisk, který když nalepíte na zásilku, nebudete při vrácení produktu hradit poštovné, které kompletně uhradíme my. Poprosím Vás o zaslání emailové adresy, na kterou můžeme odpovědní předtisk zaslat. Informaci prosím zašlete přímo na můj email marta@naturamed.cz.
Ještě jednou se omlouváme za způsobené potíže a přejeme Vám krásný den.
S pozdravem
NaturaMed Pharmaceuticals s.r.o.
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost jsme proto nuceni uzavřít.