Společnost


NaturaMed Pharmaceuticals s.r.o.

Počet nahlášených stížností:389
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

90%
10%
Toto skore je založeno na 137 stížnostech.

#61531Firmou zaslané neobjednané zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 13 dnů 23 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
20.10.2022, před 2 lety

Alena Otýpková

Znění stížnosti

dnes dorazil balíček s Omega-3-tabletami a s kávovarem. Nechápu jak to může někdo poslat , pokud si to nikdo z rodiny neobjedná. Hodnota balíku byla 2388,- s tím , že to budu splácet měsíčně a to po 199,- korunách. Balík vracím dodavateli a ruším objednávání cestou ukončení spolupráce. Pokud se budou nabídky tohoto typu opakovat oslovím obchodní inspekci...
Petr Otýpka


Produkt

987 OMEGA Marine PREMIUM 60 tab; 986 OMEGA Marine PREMIUM 360 2ks; 149 kávovar


Požadované řešení

návrh řešení : požaduji již nezasílat vůbec žádné podpůrné zdravotní doplňky stravy manželovi, ani nikomu v rodině...


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.10.2022 11:06, před 2 lety

Kupující je povinen uhradit pouze cenu za zboží, které si od společnosti prokazatelně objednal. Záleží tedy na tom, zda objednávka byla učiněna. Pokud by tomu tak nebylo, jednalo by se o neobjednané plnění. V takovém případě dle § 1838 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, nemusí spotřebitel společnosti na své náklady nic vracet, ani jí o tom vyrozumět. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že smlouva byla se spotřebitelem ohledně konkrétního produktu uzavřena.

Pokud by však spotřebitel smlouvu o pravidelném zasílání zboží uzavřel, je třeba pro její zrušení odstoupit od smlouvy, popřípadě smlouvu vypovědět.

Od kupní smlouvy uzavřené na dálku (po telefonu, internetu) je možné odstoupit bez udání důvodu do 14 dní od převzetí prvního balíčku, v souladu s § 1829 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník.

Po uplynutí této lhůty je možné dalšímu plnění zamezit výpovědí smlouvy. V případě výpovědi je třeba splnit veškeré smluvní povinnosti až do účinnosti této výpovědi. Jinými slovy, spotřebitel zboží odebrané před výpovědí smlouvy zaplatí a ponechá si jej. Po výpovědi smlouvy již není povinen jakékoliv zboží odebrat a platit.

Korespondenční adresa uvedená na webových stránkách společnosti: U Smaltovny 625, 370 01 České Budějovice, e-mail info@naturamed.cz.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
24.10.2022 14:53, před 2 lety

Vážený pane Otýpko,

děkujeme Vám za zaslaný podnět. Objednávku jsme prověřili, přičemž bylo zjištěno následující. Naše společnost obdržela dne 17.10.2022 objednávku ročního balení produktu OmegaMarine Forte+ spolu s dárkem ve formě kávovaru. Tato objednávka byla vytvořena prostřednictvím tzv. zálohové platby ve výši 199,- Kč, která byla zaslána na náš bankovní účet pod variabilním symbolem 0701415 - tímto byla zrealizována a odeslalo se roční balení. Na základě Vašeho prohlášení bereme na vědomí (ač jsme objednávku obdrželi), že nebyla učiněna Vámi, ale cizí osobou. Omlouváme se za způsobené potíže. Na Vaši emailovou adresu zašleme tzv. odpovědní předtisk, který když nalepíte na zásilku, nebudete při vrácení produktu hradit poštovné, které kompletně uhradíme my. Poprosím Vás o zaslání emailové adresy, na kterou můžeme odpovědní předtisk zaslat. Informaci prosím zašlete přímo na můj email marta@naturamed.cz.
Ještě jednou se omlouváme za způsobené potíže a přejeme Vám krásný den.

S pozdravem
NaturaMed Pharmaceuticals s.r.o.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.11.2022 17:10, před 2 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.4.2023 21:10, před rokem

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost jsme proto nuceni uzavřít.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.