Společnost


CACADOO BRAND s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#61534Nezajímá je jejich nekvalitní zboží a reklamaci řeší tím že neodepisují

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

3 měsíce 24 dnů 13 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
20.10.2022, před 2 lety

Lenka Tomešková

Znění stížnosti

Dobrý den, koupila jsem od společnosti Lovella hrnek s nápisem. Jednou jsem ho dala do myčky, a nápis se úplně rozmazal. V jejich recenzích jsem zjistila že nápisy se smývají i při ručním mytí. Má žádost o vrácení peněz, s tím že jim hrnek pošlu zpět, byla hned zamítnuta s tím že oni uvádí: Tento produkt není vhodný do myčky na nádobí. Ano to se tam píše, ale už tam není napsáno, že se tím ihned úplně zničí. Ve výčtu jejich klamavých hlášek o jejich kvalitním porcelánu na kterém si dali obzvlášť záležet, vás ani nenapadne že tento hrnek nemáte běžně používat, ale jen se na něj dívat. Nabídli mi že hrnek opraví stejně nekvalitní metodou. To jsem odmítla, protože nenabídli že se nápis potom přestane smývat, jen mi napsali že hrnky takto opravují. Když jsem upozornila na jejich recenze že nejsem sama podvedená, přestali komunikovat. A ke všemu jsem zjistila že mou recenzi smazali. Myslím že jde o klamání spotřebitelů a budu moc ráda, když se na to nikdo další nenachytá.


Produkt

Porcelánový hrnek 330 ml - Ráno na mě vážně nemluv. Kód H032


Požadované řešení

Cítím se podvedena, ano, budu ráda když mi vrátí peníze, ale víc ráda budu, když přestane takto podvádět další zákazníky.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.10.2022 11:08, před 2 lety

Při koupi zboží na dálku má spotřebitel dle § 1829 odst. 1 písm. a) zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, 14 dnů od převzetí zboží nárok na to, aby u prodávajícího uplatnil možnost odstoupit od smlouvy bez udání důvodů.

V návaznosti na to má prodávající povinnost mu dle § 1832 odst. 1 občanského zákoníku vrátit do 14 dnů od tohoto odstoupení všechny peněžní prostředky včetně nákladů na dodání, které od něho na základě smlouvy přijal, stejným způsobem. Zákon připouští pozdržení platby jedině v případě, že spotřebitel ještě nevrátil zboží nebo neprokázal jeho odeslání. Pokud taková skutečnost nenastala, není důvod k pozdržení vrácení peněžních prostředků spotřebiteli. Spotřebiteli doporučujeme, aby si doklady prokazující odstoupení i odeslání zboží uschoval.

Pokud prodávající nevrátí peněžní prostředky ve stanovené lhůtě, ocitá se v prodlení. Spotřebitel tak může požadovat úroky z prodlení dle § 1970 občanského zákoníku (ve výši stanovené nařízením vlády č. 351/2013 Sb.). Nevrácením částky v zákonné lhůtě se z ní stává bezdůvodné obohacení na straně prodávajícího, které je povinen dle § 2991 odst. 1 občanského zákoníku vydat spotřebiteli.

Spotřebitel při odstoupení od smlouvy odpovídá dle § 1833 občanského zákoníku prodávajícímu pouze za snížení hodnoty zboží, které vzniklo v důsledku nakládání s tímto zbožím jinak, než je nutné s ním nakládat s ohledem na jeho povahu a vlastnosti. Tento neurčitý pojem ("nakládání jinak, než je nutné s ohledem na povahu a vlastnosti zboží") je nutné vykládat euro konformním způsobem. Prodávající je tedy dle našeho názoru oprávněn snížit poměrně cenu zboží tehdy, nakládal-li s ním spotřebitel jinak, než jak by s ním mohl nakládat v kamenné provozovně (k tomu blíže viz bod 47 Preambule ke směrnici 2011/83/EU, dostupná z: https://eur-lex.europa.eu/legal-content/CS/TXT/PDF/?uri=CELEX:32011L0083&from=EN).

V obchodních podmínkách společnost uvádí, že zboží musí vrátit kupující prodávajícímu nepoškozené, neopotřebené a neznečištěné a je-li to možné, v původním obalu. Nárok na náhradu škody vzniklé na zboží je prodávající oprávněn jednostranně započíst proti nároku kupujícího na vrácení kupní ceny.

V případě, že by spotřebitelka chtěla uplatnit reklamaci, byla by pravděpodobně zamítnuta, jelikož spotřebitelka postupovala v rozporu s informacemi, které byly u zboží společností řádně uvedeny.
V případě, že by se však nápis postupně sloupával při řádném zacházení (tedy ručním mytí apod.), reklamace by měla být uznána.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
2.11.2022 09:23, před 2 lety

Dobrý den, paní Tomešková,

děkujeme za zaslání stížnosti a dovolte mi, abych se k ní vyjádřil.

V detailu každého produktu máme uvedenou informaci "Tento produkt není vhodný do myčky na nádobí". Upřímně tedy netuším, jak dál se k tomu vyjádřit, protože veškeré informace Vám už sdělila kolegyně prostřednictvím e-mailové komunikace.

Ve vaší stížnosti uvádíte informace typu "V jejich recenzích jsem zjistila že nápisy se smývají i při ručním mytí." nebo "Ve výčtu jejich klamavých hlášek o jejich kvalitním porcelánu na kterém si dali obzvlášť záležet", "Když jsem upozornila na jejich recenze že nejsem sama podvedená, přestali komunikovat." nebo třeba "A ke všemu jsem zjistila že mou recenzi smazali".

Tento útok na naší společnost opravdu není na místě. Naše nápisy se nesmývají při ručním mytí. Je to nemožné. Letos jsme však měli závadu v naší výrobě a několik produktů nebyly vyhotoveny tak, jak měly a obdrželi jsme několik reklamací. Všechny jsme vyřešili, protože chyba byla opravdu na naší straně. Jinak všechny hrnky posíláme ve 100% kvalitě. Ano, produkty nejsou opravdu vhodné do myčky (stejně jako drtivá část jiných produktů). Je to z důvodu nízkoteplotním zapékání. Proto tuto informaci uvádíme u našich produktů, kterých jsme jen letos prodali několik desítek tisíc.

Je však jasné, že se najde pár zákazníků, kteří si bohužel informaci o myčce nevšimnou. Každému, který hrnek reklamoval, jsme jej na naše náklady opravili a vyhotovili znovu. Při takové reklamaci převezmeme balíček, zkontrolujeme balení, odstraníme zbytky nápisu, důkladně hrnek očistíme, znovu vyrobíme motiv, ten nalepíme, zapečeme, hrnek znovu očistíme a pak vše bezpečně zabalíme. To vše na naše náklady, protože si našich zákazníků vážíme. Proto Vás žádám, abyste nás nenazývala podvodníky s klamavou reklamou.

Ve vašem případě byla žádost o vrácení peněz zamítnuta. Nikoliv reklamace - u té jsme Vám nabídli postup. Ale opravu žádost o vrácení. A to je zcela zřejmé. Jak i výše zmínil dTest:

"V obchodních podmínkách společnost uvádí, že zboží musí vrátit kupující prodávajícímu nepoškozené, neopotřebené a neznečištěné a je-li to možné, v původním obalu. Nárok na náhradu škody vzniklé na zboží je prodávající oprávněn jednostranně započíst proti nároku kupujícího na vrácení kupní ceny. V případě, že by spotřebitelka chtěla uplatnit reklamaci, byla by pravděpodobně zamítnuta, jelikož spotřebitelka postupovala v rozporu s informacemi, které byly u zboží společností řádně uvedeny."

Z tohoto je tedy jasné, že jste v tomhle případě nárok na vrácení peněz neměla. Pokud bychom naše zákazníky neinformovali o tom, že hrnek není vhodný do myčky, byla by chyba na naší straně. Jak ale víme, bylo to úplně jinak.

Ještě bych se rád vyjádřil k těm recenzím. Recenze nemažeme! Vaše recenze z 18.10. ve 12:33 je stále viditelná na našem webu. Pokud se tedy bavíme o této recenzi. Pokud máte na mysli nějakou jinou, kterou jsme dle Vašich slov smazali, napište nám. Rád bych o této skutečnosti věděl.

Pokud se rovnou podíváte na naše recenze tak zjistíte, že 99% jsou pozitivních. Je to z toho důvodu, že zákazníci obdrží opravdu kvalitní český porcelán, který se vyrábí v Dubí tradičním způsobem od r. 1864. Český porcelán, jeden z nejkvalitnější na světe, ne-li nejkvalitnější.

Abych to celé shrnul. Mrzí mě, že nás vnímáte jako podvodníky. Jako někoho, kdo maže recenze, nereaguje na reklamace, prodává nekvalitní zboží a používá klamavou reklamu. Já ale stojím za naším týmem, který neudělal nic, čím bychom Vás měli podvést nebo oklamat. Produkt nesl informaci, že nepatří do myčky. I přesto, že jste jej do myčky dala a produkt tak poškodila, jsme Vám nabídli, že jej opravíme (tak, jak jsem psal výše). Vy jste zájem o reklamaci neměla a žádala jste o vrácení peněz na které má zákazník právo ve lhůtě 14 dnů. Zboží má vrátit nepoškozené. Je tedy jasné, že žádost o vrácení peněz byla zamítnuta.

Myslím si, že vzhledem k tomu, že jste byla informována o tom, že produkt nepatří do myčky, že jsme Vám nabídli, že Vám hrnek opravíme, není na místě, abyste se cítila oklamaná a podvedená.

Děkuji za pochopení.

PS: Naše řešení skrz opravy hrníčku stále platí :)

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
2.11.2022 10:58, před 2 lety


Lenka Tomešková

Dobrý den, vaše odpověď není dostatečná, a já se stále cítím podvedená.
Napsal jste mi: "Tento produkt není vhodný do myčky na nádobí. Upřímně tedy netuším, jak dál se k tomu vyjádřit."
Znovu tedy opakuji, proč nenapíšete upřímně, že se produkt vložením do myčky hned a úplně zničí? Na rovinu! Proč???

Dále píšete, že mé stížnosti typu: V jejich recenzích jsem zjistila že nápisy se smývají i při ručním mytí." nebo "Ve výčtu jejich klamavých hlášek o jejich kvalitním porcelánu na kterém si dali obzvlášť záležet", "Když jsem upozornila na jejich recenze že nejsem sama podvedená, přestali komunikovat." nebo třeba "A ke všemu jsem zjistila že mou recenzi smazali".
Tento útok na naší společnost opravdu není na místě.

Já myslím že na místě je a na svém tvrzení trvám, ve vašich recenzích je pár příspěvků o smývání nápisů i při ručním mytí!
Komunikovat jste přestali!
Podvedená sama nejsem, je nás víc!
Ale hlavně podvádíte i ve vašich kladných recenzích! Vaší zavádějící otázkou na hodnocení obchodu ale ne zboží. Super,99% těchto recenzí je, že umíte zabalit krabici! Ano tam vás mnoho zákazníků chválí.
Máte zavádějící jak reklamu, tak otázku v recenzích!
Tak na závěr, kvalitní porcelán vypadá úplně jinak a v myčce se může smývat nápis nebo obrázek opravdu za dlouho, a ne na první mytí a už vůbec ne při ručním mytí.
A záruku kladných recenzí si pojistit otázkou o Hodnocení obchodu a nikoli o kvalitě zboží, o vás také hodně vypovídá.
Ať se snažím sebevíc stále tam vidím klamání spotřebitele a stále se cítím podvedená.

S podivem jsem zjistila že má smazaná recenze je zpět super.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.11.2022 14:41, před 2 lety

Děkujeme stranám za součinnost.

Jak jsme již uvedli, domníváme se, že spotřebitelka nemá na uznání reklamace právní nárok, neboť byla o vlastnostech hrníčku řádně informována.

Co se týká "smývání nápisů při ručním mytí", společnost uvedla, že tato vada byla ve výrobě u několika kusů a ty byly řešeny uznanou reklamací.

Jestliže spotřebitelka v chování společnosti spatřuje klamání zákazníka, může se obrátit s podnětem na Českou obchodní inspekci, která na jeho základě může (ale nemusí) provést kontrolu. S ohledem na popis situace z obou stran se však domníváme, že o klamání spotřebitele nejde.

Protože společnost nabídla opravu hrníčku (nad rámec zákonné povinnosti), přeřazujeme stížnost zpět na spotřebitelku, aby mohla informovat, zda této možnosti využije. V opačném případě budeme nuceni stížnost uzavřít bez dosažení dohody.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
4.11.2022 14:45, před 2 lety


Lenka Tomešková

Dobrý den, opravu stejně nekvalitní metodou jsem odmítla. Opravdu nemá smysl vracet tam ten nápis když je to jen na pár měsíců.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
4.11.2022 16:51, před 2 lety

Dobrý den,

děkujeme dTestu za reakci. Zároveň respektujeme rozhodnutí paní Tomeškové, že o opravu nemá zájem. Dovolím si však znovu zmínit, že oprava by opravdu nebyla na pár měsíců, jak paní Tomešková zmiňuje. V případě ručního mytí nápis na hrníčku nebo na jiném produktu vydrží v podstatě navždy. Tak, jako tisícům zákazníkům, kteří o produkt pečují tak, jak by měli a prodlužují jeho životnost. Tudíž - myjí ho ručně.

Děkujeme za pochopení.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
4.11.2022 17:11, před 2 lety


Lenka Tomešková

Tak si nezapomeňte smazat v recenzích a na fb komentáře které mají jiný názor. Aby vám nekazili vaší iluzi.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.2.2023 11:45, před rokem

S ohledem na výše uvedená vyjádření stížnost uzavíráme, dosažení smírného řešení není evidentně možné.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.