Společnost


PPL CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1232
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:13
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#61545Neinformovaní o doručení zásilky opět

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 24 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
21.10.2022, před 2 lety

Michaela Muhlfeitová

Znění stížnosti

Řidič mi nevolal na telefonní číslo ani nezazvonil, vyfotil můj barák ze předu a nedošel ani ke zvonkům. Nepřišla ani SMS kdy má balíček přijít absolutně vůbec nic! Poté přišel akorát email s tím, že balíček se nepodařil doručit což je opět lež! Na asi 30 zmeškaných hovoru nereaguje samozřejmě a na info linkách mi s tím nemají jak pomoci. Člověk si platí dopravu domů a balík si pak ještě musí vyzvedávat někde na výdejním místě? Tak toto fakt ne! Číslo řidiče je 045903. Včera jsem na to už jednou upozorňovala řidiče a dneska opět problém!!
Výpis protokolu hovoru a všeho potřebného mohu doplnit


Požadované řešení

Balík chci dovést normálně domů!


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.10.2022 12:58, před 2 lety

Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).

Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.2.2023 11:25, před rokem

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.