Počet nahlášených stížností: | 1232 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 13 |
Řidič mi nevolal na telefonní číslo ani nezazvonil, vyfotil můj barák ze předu a nedošel ani ke zvonkům. Nepřišla ani SMS kdy má balíček přijít absolutně vůbec nic! Poté přišel akorát email s tím, že balíček se nepodařil doručit což je opět lež! Na asi 30 zmeškaných hovoru nereaguje samozřejmě a na info linkách mi s tím nemají jak pomoci. Člověk si platí dopravu domů a balík si pak ještě musí vyzvedávat někde na výdejním místě? Tak toto fakt ne! Číslo řidiče je 045903. Včera jsem na to už jednou upozorňovala řidiče a dneska opět problém!!
Výpis protokolu hovoru a všeho potřebného mohu doplnit
Balík chci dovést normálně domů!
|
Tweet |
Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).
Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.