Společnost


České dráhy, a.s.

Počet nahlášených stížností:1035
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#61547Nedostatečná informovanost cestujících

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 dny 3 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
21.10.2022, před 2 lety

Michaela Trojanová

Znění stížnosti

Dovoluji si napsat stížnost. Konkrétně se jedná o nedostatečnou informovanost cestujících.
Již několikrát se nám stalo, že vlak z Hradce Králové do Pardubic byl nahrazen autobusovou dopravou bez jakéhokoli označení na idosu či jiné podobné aplikaci. Autobus jezdí o 7 minut dříve - konkrétně dnes, 21.10.2022, měl jet ve 13:37 spěšný vlak do Pardubic a jel místo něho autobus ve 13:30.
V případě těchto mimořádných událostí žádám o to, aby tato informace byla uvedena na idosu a my se jí mohli řídit.


Produkt

České dráhy, vlakové a autobusové spoje


Požadované řešení

V případě těchto mimořádných událostí žádám o to, aby tato informace byla uvedena na idosu a my se jí mohli řídit. Podobně jako tomu je při psaní zpoždění.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.10.2022 17:19, před 2 lety

Na základě dohody se společností České dráhy, a.s. (ČD), informujeme, že vzhledem k právní úpravě v oblasti železniční přepravy je pro vyřešení Vašeho požadavku nutné oslovit přímo dopravce ČD na kontaktech uvedených dále.

Vaši případnou stížnost, podnět či požadavek související s přepravou cestujících lze podat elektronicky prostřednictvím Kontaktního formuláře na https://www.cd.cz/kontaktni-formular/ nebo písemně na adrese: České dráhy, a. s., stížnosti, P. O. Box 24, 110 15 Praha 1. Stížnosti vyřídí ČD do jednoho měsíce, v odůvodněných případech do tří měsíců. O výsledku šetření budete informováni zasláním vyrozumění na Vámi uvedenou e-mailovou nebo poštovní adresu.

Zároveň je na stránce www.cd.cz, v sekci „Čím se řídíme“, možné seznámit se s přepravními podmínkami, zejména právy plynoucími z uzavřené přepravní smlouvy – nákupu jízdenky. Podrobnosti lze získat na https://www.cd.cz/info/cim-se-ridime/-25808/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.