Počet nahlášených stížností: | 1035 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 0 |
Dovoluji si napsat stížnost. Konkrétně se jedná o nedostatečnou informovanost cestujících.
Již několikrát se nám stalo, že vlak z Hradce Králové do Pardubic byl nahrazen autobusovou dopravou bez jakéhokoli označení na idosu či jiné podobné aplikaci. Autobus jezdí o 7 minut dříve - konkrétně dnes, 21.10.2022, měl jet ve 13:37 spěšný vlak do Pardubic a jel místo něho autobus ve 13:30.
V případě těchto mimořádných událostí žádám o to, aby tato informace byla uvedena na idosu a my se jí mohli řídit.
České dráhy, vlakové a autobusové spoje
V případě těchto mimořádných událostí žádám o to, aby tato informace byla uvedena na idosu a my se jí mohli řídit. Podobně jako tomu je při psaní zpoždění.
|
Tweet |
Na základě dohody se společností České dráhy, a.s. (ČD), informujeme, že vzhledem k právní úpravě v oblasti železniční přepravy je pro vyřešení Vašeho požadavku nutné oslovit přímo dopravce ČD na kontaktech uvedených dále.
Vaši případnou stížnost, podnět či požadavek související s přepravou cestujících lze podat elektronicky prostřednictvím Kontaktního formuláře na https://www.cd.cz/kontaktni-formular/ nebo písemně na adrese: České dráhy, a. s., stížnosti, P. O. Box 24, 110 15 Praha 1. Stížnosti vyřídí ČD do jednoho měsíce, v odůvodněných případech do tří měsíců. O výsledku šetření budete informováni zasláním vyrozumění na Vámi uvedenou e-mailovou nebo poštovní adresu.
Zároveň je na stránce www.cd.cz, v sekci „Čím se řídíme“, možné seznámit se s přepravními podmínkami, zejména právy plynoucími z uzavřené přepravní smlouvy – nákupu jízdenky. Podrobnosti lze získat na https://www.cd.cz/info/cim-se-ridime/-25808/.