Společnost


Česká pošta, s.p.

Počet nahlášených stížností:3256
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 31 stížnostech.

#61548Dodání zásilky - DR3407678585U

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 dny 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
21.10.2022, před 2 lety

Jana Táborská

Znění stížnosti

Dle informace od dodavatele Lidl mi měla být doručena výše uvedená zásilka, průběh jejího zpracování jsem sledovala v e-mailu na odkazu. Dne 20.10 jsem zaznamenala informaci - bude doručeno v čase 9,30 - 12.hodin. Po 12 hodině tato informace zmizela. Volala jsem několikrát kontaktní číslo (dle odkazu), bohužel se mi stále opakovalo, že uživatel p. - 7*******3 je momentálně vytížený. Spojila jsem se s Vaším centrem 800104410 (čekací doba byla více než 11 minut), kde mi bylo sděleno, že zásilka ještě nebyla uložena a dostala jsem kontakt na vedoucího p. U. I tento mobil mi někdo nebral. Po 12 hodině mi přišla SMS, že "se p. U. nepodařilo mě kontaktovat (a patrně nebude dodáno) a mám volat...." Od rána jsem byla k dostižení, jednalo se o zásilku objemovou, v opačném případě bych si raději bez problémů došla na poštu. Za posledních X let totiž vždy končí podobně doručovaní - nezastiženo - na poštu. Jsem seniorka, očekávám-li poštovní dodání, jsem doma. Z tohoto důvodu jsem opětovně volala p. U. Po několika telefonátech se mi podařilo s ním spojit a bylo mi řečeno, (informovala jsem ho o tom, že od 9,30 očekávám doma dodání) ŽE MÁM BÝT RÁDA, ŽE MI ZÁSILKU DORUČÍ". Tato informace mi doslova vyrazila dech. Dovoluji si poznamenat, že jsem si dopravu u firmy Lidl nemohla vybrat, že mají nasmlouvanou pouze Českou poštu, určitě bych si dodání touto cestou nezvolila. PODOBNÉ CHOVÁNÍ MI PŘIJDE NAPROSTO NEPROFESIONÁLNÍ A ČEKAT NA ZÁSILKU PŮL DNE, JE I PRO MĚ, JAKO SENIORA, NEPŘIJATELNÉ. Zásilka mi byla doručena 14,22, ale až teprve po telefonátu, že očekávám dodání dnes ...OČEKÁVÁM MINIMÁLNĚ OMLUVU OD VÝŠE JMENOVANÉHO PANA ŘIDIČE. Domnívám se, že by měl být z Vaší strany zlepšen způsob dodání a i komunikace, možná zaměstnávat pracovníky, pro které tato práce není obtěžující. S pozdravem Táborská


Produkt

p. Uherek, tl. 705626313


Požadované řešení

Dlouhodobé lepšení služeb - písemná omluva.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.10.2022 17:31, před 2 lety

Nejsou-li služby poskytovány ujednaným způsobem nebo v ujednané kvalitě, je možné podat reklamaci na kterékoliv poště. Spotřebitel by neměl odcházet bez potvrzení, které by mělo obsahovat shrnutí reklamace a datum jejího uplatnění. Podnik se zavazuje k tomu, že zákazníka vyrozumí o vyřízení reklamace do 30 dnů od jejího podání.

Pokud Česká pošta, s.p. nevyhoví nebo nevyřídí reklamaci vad poskytované poštovní služby, je odesílatel nebo adresát oprávněn podat u Českého telekomunikačního úřadu návrh na zahájení řízení o námitce proti vyřízení reklamace bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 1 měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace nebo marného uplynutí lhůty pro její vyřízení, jinak právo uplatnit námitku zanikne. Podání návrhu podléhá správnímu poplatku.

Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

Česká pošta, s.p. shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.

Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.