Společnost


Penny Market s.r.o.

Počet nahlášených stížností:546
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:9
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#6155Nesprávně účtovaná cena

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 17 dnů 20 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
05.03.2015, před 10 lety

Luděk Mertlík

Znění stížnosti

Dne 5.2.2015 v popoledních hodinách jsem v prodejne Penny Marketu v Kolíně IV. ul.Opletky koupil basu (20 ks) Krušovického 10 st.piva. Na regálu visela cenovka 7.90 Kč s doplňkem, že se jedná o akci. U pokladny mi však pokladní naúčtovala 10,50 Kč. Reklamoval jsem tento rozdíl u vedoucí prodejny, ta mě však odbyla s tím, že děvčata, tedy asi její podřízené zapoměli včera večer sundat akční cenu a že u všeho být nemůže a nestačí to ohlídat. Sice se za tento šlendrián omluvila, ale jediné co byla ochotna udělat bylo vrátit mi naúčtované peníze. Nechtěl jsem působit nadměrný rozruch ale tento způsob cenové politiky už jsem tady nezačil poprvé a utvrdilo mě to v tom, že nakupovat v těchto řetězcích už asi dále nebudu. Vyveďte mně z omylu, domnívám se však, že cenovka na regálu je tu pro zákazníka a že je tedy platná a né jak mě přesvědčovala pí. vedoucí že rozhodující je cena v PC servru.


Produkt

paragon č.501523 ze dne 5.3.2015 13:07 hod. - Krušovice 10 20x


Požadované řešení

vrátit neoprávněně účtovaný rozdíl ceny 52,- Kč a poučit vedoucí prodejen o správném způsobu likvidace takovéto reklamace


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.3.2015 16:00, před 10 lety

Prodávající je povinen informovat spotřebitele o ceně prodávaných výrobků nebo poskytovaných služeb zřetelným označením výrobku cenou nebo informaci o ceně výrobků či služeb jinak vhodně zpřístupnit. Informace o ceně nebo okolnost, že informace je neúplná anebo chybí, nesmí zejména vzbuzovat zdání, že cena je nižší, než jaká je ve skutečnosti.

Nabídka zboží, která je tvořena i cenou u něj uvedenou, je pro obchodníka závazná. Pokud jinou cenu uvádí a jinou účtuje, dopouští se klamavého jednání. Proto doporučujeme podat podnět České obchodní inspekci.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.7.2015 14:09, před 10 lety

Společnost byla o podaných stížnostech informována. Bohužel doposud neprojevila zájem se ke stížnostem vyjádřit, proto jsme se rozhodli případy uzavřít z důvodu nereakce podnikatele. V případě potřeby další konzultace se neváhejte obrátit na naší spotřebitelskou poradnu na telefonním čísle 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.