Počet nahlášených stížností: | 546 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 9 |
Dne 5.2.2015 v popoledních hodinách jsem v prodejne Penny Marketu v Kolíně IV. ul.Opletky koupil basu (20 ks) Krušovického 10 st.piva. Na regálu visela cenovka 7.90 Kč s doplňkem, že se jedná o akci. U pokladny mi však pokladní naúčtovala 10,50 Kč. Reklamoval jsem tento rozdíl u vedoucí prodejny, ta mě však odbyla s tím, že děvčata, tedy asi její podřízené zapoměli včera večer sundat akční cenu a že u všeho být nemůže a nestačí to ohlídat. Sice se za tento šlendrián omluvila, ale jediné co byla ochotna udělat bylo vrátit mi naúčtované peníze. Nechtěl jsem působit nadměrný rozruch ale tento způsob cenové politiky už jsem tady nezačil poprvé a utvrdilo mě to v tom, že nakupovat v těchto řetězcích už asi dále nebudu. Vyveďte mně z omylu, domnívám se však, že cenovka na regálu je tu pro zákazníka a že je tedy platná a né jak mě přesvědčovala pí. vedoucí že rozhodující je cena v PC servru.
paragon č.501523 ze dne 5.3.2015 13:07 hod. - Krušovice 10 20x
vrátit neoprávněně účtovaný rozdíl ceny 52,- Kč a poučit vedoucí prodejen o správném způsobu likvidace takovéto reklamace
|
Tweet |
Prodávající je povinen informovat spotřebitele o ceně prodávaných výrobků nebo poskytovaných služeb zřetelným označením výrobku cenou nebo informaci o ceně výrobků či služeb jinak vhodně zpřístupnit. Informace o ceně nebo okolnost, že informace je neúplná anebo chybí, nesmí zejména vzbuzovat zdání, že cena je nižší, než jaká je ve skutečnosti.
Nabídka zboží, která je tvořena i cenou u něj uvedenou, je pro obchodníka závazná. Pokud jinou cenu uvádí a jinou účtuje, dopouští se klamavého jednání. Proto doporučujeme podat podnět České obchodní inspekci.
Společnost byla o podaných stížnostech informována. Bohužel doposud neprojevila zájem se ke stížnostem vyjádřit, proto jsme se rozhodli případy uzavřít z důvodu nereakce podnikatele. V případě potřeby další konzultace se neváhejte obrátit na naší spotřebitelskou poradnu na telefonním čísle 299 149 009.