Společnost


České dráhy, a.s.

Počet nahlášených stížností:1035
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#61551Změna vagónů

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 den 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
21.10.2022, před 2 lety

Pavlína Kotálová

Znění stížnosti

Pravidelně jezdím trasu Praha-Ostrava a pokud to nejde jinak, využiji (ač nerada) služby Českých drah. Cesta trvá cca 4 hodiny (tedy spíš 5). Na zpoždění jsem si už tak nějak zvykla... ale to, že v poslední době jsem se dostala 3x do situace, že mé číslo sedadla ve vagónu vůbec nebylo, to mi opravdu přijde přes čáru. Většinou během cesty pracuji na pc, proto si vždy dopředu rezervuji sedadlo se stoleckem a s WiFi. Pokaždé jsem samozřejmě byla přesunuta do přeplněného kupecka bez možnosti připojení k internetu. Neřeknu, kdyby to bylo jednou, ale je to už poněkolikáté a dost mi komplikuje život.


Produkt

EC 114 Cracovia


Požadované řešení

vrácení jízdného, ideálně aby se to neopakovalo


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.10.2022 10:31, před 2 lety

Na základě dohody se společností České dráhy, a.s. (ČD), informujeme, že vzhledem k právní úpravě v oblasti železniční přepravy je pro vyřešení Vašeho požadavku nutné oslovit přímo dopravce ČD na kontaktech uvedených dále.

Vaši případnou stížnost, podnět či požadavek související s přepravou cestujících lze podat elektronicky prostřednictvím Kontaktního formuláře na https://www.cd.cz/kontaktni-formular/ nebo písemně na adrese: České dráhy, a. s., stížnosti, P. O. Box 24, 110 15 Praha 1. Stížnosti vyřídí ČD do jednoho měsíce, v odůvodněných případech do tří měsíců. O výsledku šetření budete informováni zasláním vyrozumění na Vámi uvedenou e-mailovou nebo poštovní adresu.

Zároveň je na stránce www.cd.cz, v sekci „Čím se řídíme“, možné seznámit se s přepravními podmínkami, zejména právy plynoucími z uzavřené přepravní smlouvy – nákupu jízdenky. Podrobnosti lze získat na https://www.cd.cz/info/cim-se-ridime/-25808/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.