Počet nahlášených stížností: | 1035 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 0 |
Pravidelně jezdím trasu Praha-Ostrava a pokud to nejde jinak, využiji (ač nerada) služby Českých drah. Cesta trvá cca 4 hodiny (tedy spíš 5). Na zpoždění jsem si už tak nějak zvykla... ale to, že v poslední době jsem se dostala 3x do situace, že mé číslo sedadla ve vagónu vůbec nebylo, to mi opravdu přijde přes čáru. Většinou během cesty pracuji na pc, proto si vždy dopředu rezervuji sedadlo se stoleckem a s WiFi. Pokaždé jsem samozřejmě byla přesunuta do přeplněného kupecka bez možnosti připojení k internetu. Neřeknu, kdyby to bylo jednou, ale je to už poněkolikáté a dost mi komplikuje život.
EC 114 Cracovia
vrácení jízdného, ideálně aby se to neopakovalo
|
Tweet |
Na základě dohody se společností České dráhy, a.s. (ČD), informujeme, že vzhledem k právní úpravě v oblasti železniční přepravy je pro vyřešení Vašeho požadavku nutné oslovit přímo dopravce ČD na kontaktech uvedených dále.
Vaši případnou stížnost, podnět či požadavek související s přepravou cestujících lze podat elektronicky prostřednictvím Kontaktního formuláře na https://www.cd.cz/kontaktni-formular/ nebo písemně na adrese: České dráhy, a. s., stížnosti, P. O. Box 24, 110 15 Praha 1. Stížnosti vyřídí ČD do jednoho měsíce, v odůvodněných případech do tří měsíců. O výsledku šetření budete informováni zasláním vyrozumění na Vámi uvedenou e-mailovou nebo poštovní adresu.
Zároveň je na stránce www.cd.cz, v sekci „Čím se řídíme“, možné seznámit se s přepravními podmínkami, zejména právy plynoucími z uzavřené přepravní smlouvy – nákupu jízdenky. Podrobnosti lze získat na https://www.cd.cz/info/cim-se-ridime/-25808/.