Počet nahlášených stížností: | 1035 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den, měla jsem koupenou jízdenku do 1.třídy. Nastupovala jsem do vozu 370, kdy jsem dále viděla vůz č.371 a i č.372, vydala jsem se tím směrem vpřed k prvnímu vagonu, s tím že na konci bude číslo 373. A hele! Ono to končilo č.372! Ve vlacích je většinou 1.třída jako první nebo poslední. Tak jsem nebyla překvapena když mi bylo obsluhou řečeno, že vůz č.373 je na opačné straně. Než jsem došla na druhou stranu, trvalo to 20 minut kvůli přeplnění lidmi. A víte co jsem zjistila? Že na druhém konci žádná 1.třída není. Zaplatila jsem si navíc abych seděla na zemi...
Vlak R 893, směr Praha hlavní nádraží - Bohumín, odjezd 14:42
Označovat jízdenky správně, podle skutečného sestavení vlaku. Skutečná sestava vlaku ani není napsaná správně v aplikaci České Dráhy!
|
Tweet |
Na základě dohody se společností České dráhy, a.s. (ČD), informujeme, že vzhledem k právní úpravě v oblasti železniční přepravy je pro vyřešení Vašeho požadavku nutné oslovit přímo dopravce ČD na kontaktech uvedených dále.
Vaši případnou stížnost, podnět či požadavek související s přepravou cestujících lze podat elektronicky prostřednictvím Kontaktního formuláře na https://www.cd.cz/kontaktni-formular/ nebo písemně na adrese: České dráhy, a. s., stížnosti, P. O. Box 24, 110 15 Praha 1. Stížnosti vyřídí ČD do jednoho měsíce, v odůvodněných případech do tří měsíců. O výsledku šetření budete informováni zasláním vyrozumění na Vámi uvedenou e-mailovou nebo poštovní adresu.
Zároveň je na stránce www.cd.cz, v sekci „Čím se řídíme“, možné seznámit se s přepravními podmínkami, zejména právy plynoucími z uzavřené přepravní smlouvy – nákupu jízdenky. Podrobnosti lze získat na https://www.cd.cz/info/cim-se-ridime/-25808/.