Společnost


AURES Holdings a.s.

Počet nahlášených stížností:712
Z toho za letošní rok:3
Stále v řešení:23
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

45%
55%
Toto skore je založeno na 218 stížnostech.

#61553Nepřepsání vozu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 28 dnů 18 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
21.10.2022, před 2 lety

Milan Zima

Znění stížnosti

Dobrý den,

26.9.2022 jsem zakoupil na pobočce v Sokolově vůz Hyundai Tucsson, kde jsem musel složit také 3 000,- na přepis vozu. Peníze jsem složil a poté jsem byl ještě požádán, abych zajel na STK na evidenční prohlídku. Tam jsem tedy strávil celé odpoledne a potřebné dokumenty jsem tedy do AAA auto dodal.
A již je to měsíc a i přes několik urgencí a nefunkční formuláře na jejich stránkách se stále nic neděje.
Vůz stále nemám přepsaný na sebe, ani velký TP. Požadoval jsem i navrácení částky za přepis s tím, že si to vyřídím sám.
Nyní již i bez odpovědi z jejich strany.


Produkt

Povinný poplatek za přepis vozu


Požadované řešení

Vrácení částky za přepis 3000,- a vydání plné moci a dokumentů, abych přepis dokončil sám.
Nebo
Vrácení částky za přepis 3000,- a dokončení přepisu z jejich strany. Z důvodu neúměrné doby na přepis a ignorace.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.10.2022 10:26, před 2 lety

Jednou z povinností prodávajícího v rámci uzavírání kupní smlouvy je dle ustanovení § 2087 zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, předání dokladů, které se k věci vztahují. Obzvláště pak doklady potřebné k převzetí a užívání věci, což jednoznačně platí právě pro doklady k automobilu, k tomu srov. rozhodnutí Nejvyššího soudu, sp. zn. 25 Cdo 1999/2005. Ustanovení § 2094 odst. 1 dále stanoví že má-li k předání dojít při zaplacení kupní ceny, předá prodávající doklady v místě placení.

Jestliže tak prodávající doklady nedodal, je na místě jej vyzvat, aby tak učinil. Prodávající zároveň odpovídá za případnou škodu, která by takovým jeho jednáním vznikla.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
21.11.2022 18:37, před 2 lety

Vážený pane Zimo,
prosím o doplnění SPZ vozu, který jste zakoupil, abych mohla celou věc prověřit.
Děkuji, Jitka Míková, AAA AUTO

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.4.2023 11:30, před rokem

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.