Společnost


České úspory s.r.o.

Počet nahlášených stížností:33
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#61556Doporučení nevýhodného dodavatele elektrické energie

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 23 dnů 17 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
21.10.2022, před 2 lety

Jana Paznerová

Znění stížnosti

Dobrý den, byl mi doporučen " výhodný dodavatel elektrické energie", který mi poslal rozpis záloh o 3000,- Kč vyšší než předchozí dodavatel ČEZ. Žádám o prošetření a zajištění plnění závazků - výhodná cena. V opačném případě žádám o okamžité ukončení smlouvy o dodávce elektrické energie. Vyřizoval pan S. S pozdravem Jana Paznerová, Ústí nad Labem


Produkt

Dodávka elektrické energie - Lama energy


Požadované řešení

Přezkoumání cenových podmínek, sjednání výhodné ceny.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.10.2022 10:05, před 2 lety

Pokud smlouvu uzavřel v zastoupení na základě smlouvy nebo plné moci zprostředkovatel, je odpovědný za škodu, kterou svým jednáním spotřebiteli způsobil.

Po účinnosti novely energetického zákona (1. 1. 2022) spotřebitel může smlouvu ze zprostředkovatelem vypovědět kdykoliv, bez postihu a výpovědní doby, resp. odvolat zmocnění, které zprostředkovateli udělil k uzavření (změně, zrušení) smlouvy s dodavatelem. Plná moc navíc automaticky zaniká po uplynutí 12 měsíců od jejího udělení.

Nejprve je nutno ukončit závazek se zprostředkovatelem a teprve poté jednat o výpovědi/odstoupení od smlouvy s dodavatelem energií.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, může se obrátit na Energetický regulační úřad, jenž rozhoduje spory mezi spotřebiteli a obchodníky o splnění povinností ze smluv, jejichž předmětem je dodávka nebo distribuce elektřiny, plynu nebo tepelné energie a dozor nad výkonnem činnosti zprostředkovatelů.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.2.2023 11:29, před rokem

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.