Počet nahlášených stížností: | 33 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den, byl mi doporučen " výhodný dodavatel elektrické energie", který mi poslal rozpis záloh o 3000,- Kč vyšší než předchozí dodavatel ČEZ. Žádám o prošetření a zajištění plnění závazků - výhodná cena. V opačném případě žádám o okamžité ukončení smlouvy o dodávce elektrické energie. Vyřizoval pan S. S pozdravem Jana Paznerová, Ústí nad Labem
Dodávka elektrické energie - Lama energy
Přezkoumání cenových podmínek, sjednání výhodné ceny.
|
Tweet |
Pokud smlouvu uzavřel v zastoupení na základě smlouvy nebo plné moci zprostředkovatel, je odpovědný za škodu, kterou svým jednáním spotřebiteli způsobil.
Po účinnosti novely energetického zákona (1. 1. 2022) spotřebitel může smlouvu ze zprostředkovatelem vypovědět kdykoliv, bez postihu a výpovědní doby, resp. odvolat zmocnění, které zprostředkovateli udělil k uzavření (změně, zrušení) smlouvy s dodavatelem. Plná moc navíc automaticky zaniká po uplynutí 12 měsíců od jejího udělení.
Nejprve je nutno ukončit závazek se zprostředkovatelem a teprve poté jednat o výpovědi/odstoupení od smlouvy s dodavatelem energií.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, může se obrátit na Energetický regulační úřad, jenž rozhoduje spory mezi spotřebiteli a obchodníky o splnění povinností ze smluv, jejichž předmětem je dodávka nebo distribuce elektřiny, plynu nebo tepelné energie a dozor nad výkonnem činnosti zprostředkovatelů.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.