Počet nahlášených stížností: | 45 |
Z toho za letošní rok: | 5 |
Stále v řešení: | 1 |
Ja som dnes mala odejst Kosice Uzhorod o 22.45, ja byvam v Roznave vlak na 21 .38 mal spozdeni na 1 hodinu!! Ja som do poslednej chvili snazila sa spojit s vami _ leoexpres, alebo vodicem ale nikto ne odpovedal na te Cisla uvedene v listke , prosim vratte moje peniaze na bankovi ucet, ako ja platila za listek!!
Vratte peniaze!! Bz moj bankovi ucet
|
Tweet |
Spotřebitelka může službu reklamovat, jestliže nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě.
Pokud má vlak zpoždění, klíčová je vždy doba zpoždění. Pokud je to více jak 60 minut, ale zároveň nedosahuje 120 minut, má cestující nárok na kompenzaci ve výši 25 % z ceny jízdenky.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Vážená cestující, je nám líto, že vlakový spoj jiného dopravce měl zpoždění a v důsledku toho jste se nedostavila včas do Košic a nestihla náš autobus, který na zpožděné vlaky jiných dopravců nečeká. Dle našich přepravních podmínek Vám vznikl nárok na běžné storno jízdenky do času pravidelného odjezdu spoje, což jste využila, když jste nás včas kontaktovala emailem. Jízdenku jsme Vám v souladu s těmito podmínkami stornovali do leo kreditu, jelikož jízdenka byla uhrazena leo kreditem. Je nám líto, avšak leo kredity zpět na bankovní účet není možné převádět, a to podle podmínek věrnostního programu, jehož jste členem. Leo kredity máte na svém zákaznickém účtu a můžete je použít pro nákup příští jízdenky, jak jste již v minulosti učinila, když jste pro platbu využila i bonusové leo kredity, které jste obdržela jako cashback z minulé cesty. Děkujeme za pochopení a přeji hezký den, Michaela Müllerová
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.