Společnost


Leo Express Global a.s.

Počet nahlášených stížností:45
Z toho za letošní rok:5
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

57%
43%
Toto skore je založeno na 7 stížnostech.

#61568Vradte peniaze!!

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 23 dnů 11 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
21.10.2022, před 2 lety

Ivanna Ritskus

Znění stížnosti

Ja som dnes mala odejst Kosice Uzhorod o 22.45, ja byvam v Roznave vlak na 21 .38 mal spozdeni na 1 hodinu!! Ja som do poslednej chvili snazila sa spojit s vami _ leoexpres, alebo vodicem ale nikto ne odpovedal na te Cisla uvedene v listke , prosim vratte moje peniaze na bankovi ucet, ako ja platila za listek!!


Požadované řešení

Vratte peniaze!! Bz moj bankovi ucet


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.10.2022 12:07, před 2 lety

Spotřebitelka může službu reklamovat, jestliže nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě.

Pokud má vlak zpoždění, klíčová je vždy doba zpoždění. Pokud je to více jak 60 minut, ale zároveň nedosahuje 120 minut, má cestující nárok na kompenzaci ve výši 25 % z ceny jízdenky.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
31.10.2022 15:53, před 2 lety

Vážená cestující, je nám líto, že vlakový spoj jiného dopravce měl zpoždění a v důsledku toho jste se nedostavila včas do Košic a nestihla náš autobus, který na zpožděné vlaky jiných dopravců nečeká. Dle našich přepravních podmínek Vám vznikl nárok na běžné storno jízdenky do času pravidelného odjezdu spoje, což jste využila, když jste nás včas kontaktovala emailem. Jízdenku jsme Vám v souladu s těmito podmínkami stornovali do leo kreditu, jelikož jízdenka byla uhrazena leo kreditem. Je nám líto, avšak leo kredity zpět na bankovní účet není možné převádět, a to podle podmínek věrnostního programu, jehož jste členem. Leo kredity máte na svém zákaznickém účtu a můžete je použít pro nákup příští jízdenky, jak jste již v minulosti učinila, když jste pro platbu využila i bonusové leo kredity, které jste obdržela jako cashback z minulé cesty. Děkujeme za pochopení a přeji hezký den, Michaela Müllerová

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.3.2023 11:42, před rokem

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.