Společnost


FAMILY CHARACTER SHOP LIMITED, organizační složka

Počet nahlášených stížností:3
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#6157Nedodání zaplaceného zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

17 dnů 15 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
05.03.2015, před 10 lety

Renata Mayerová

Znění stížnosti

Firma nekomunikuje, na stránkách nemají uveden telefonní kontakt. Po zjištění tel. na majitele pana B., jsem jej kontaktovala, ale tel. nezvedá ani nereaguje zpět. Zboží bylo zaplaceno předem na účet.
Podle obchodních podmínek, mělo být zboží vyexpedováno do 3 dnů od připsání peněz na účet - nestalo se tak.


Produkt

stav Vaší objednávky č. 12445 Těhotenská halenka se zavinovacím efektem, modrá, L 450,00 Kč 1 ks 450,00 Kč Zboží celkem 450,00 Kč Poštovné 60,00 Kč Balné 0,00 Kč Dobírečné 0,00 Kč Celková cena 510,00 Kč


Požadované řešení

Navrácení peněz (510,-Kč)


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.3.2015 11:52, před 10 lety

Kupní smlouva byla uzavřena a prodávající má povinnost dodat objednané zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Jestliže zboží nedodá ani v dodatečné přiměřené lhůtě mu poskytnuté kupujícím, má kupující právo od smlouvy odstoupit podle § 1978 občanského zákoníku. To znamená, že spotřebitel má právo prodejce upozornit, že nedodal zboží včas (pokud bylo doba dodání sjednána) a poskytnout prodejci přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky). Pokud prodejce nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a na vrácení zaplacené finanční částky. Oznámí-li spotřebitel prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupil.

Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitel požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen splnit bez zbytečného odkladu. Až po uplynutí této lhůty se subjekt ocitá v prodlení a je nutné mu určit dodatečnou lhůtu k plnění.

Nereaguje-li prodávající na e-maily, je vhodné zvolit komunikaci v písemné formě (doručeně, nejlépe s dodejkou).


Vzhledem k tomu, že se jedná o odštěpný závod zahraniční právnické osoby, doporučujeme spotřebiteli, aby se obrátil na Evropské spotřebitelské centrum, které spotřebitelům bezplatně pomáhá řešit spory s obchodníky pocházejícími z EU, Islandu či Norska.

Odkaz na internetové stránky ESC: http://www.evropskyspotrebitel.cz/faq/co-udelat-nez-nas-kontaktujete-27061

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.