Společnost


Zásilkovna s.r.o.

Počet nahlášených stížností:528
Z toho za letošní rok:7
Stále v řešení:61
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

52%
48%
Toto skore je založeno na 72 stížnostech.

#61572Nedošla mi do aplikace kód

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 23 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
22.10.2022, před 2 lety

Martina Nuotová

Znění stížnosti

Objedná jsem si balík z ABOUT you samozřejmě jsem jsem si ti objednala na Z-box. A do aplikace mi vůbec nic nepřišlo ani kód jenom že tam nikde ten balíček ke nikde jsem nemohla dovolat kvůli tomu super botovy který je k ničemu !!!! Mám toho dost akorát se mi vrátila zásilka ,kterou jsem chtěla !! A kdyby tady mate ty zásilky super číslo který jsem tak jediný dostala !!
Nashle !!


Produkt

Boty Vans old school velikost 39 kytičkované smajliky. Mikina Levis modrá velikost s


Požadované řešení

Chtěla bych svoji zásilku odeslat znovu i se stejnou cenou .


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.10.2022 12:53, před 2 lety

Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).

Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné a řádné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
2.11.2022 13:54, před 2 lety

Dobrý den, paní Nuotová, v tomto případě nejspíš odesílatel uvedl nesprávné telefonní číslo, a proto se vám zásilka v aplikaci nezobrazila. V takovém případě je potřeba zavolat nám na číslo +420 216 216 516 a požádat o spojení s operátorem. Pak dojde k přepojení na jednoho z našich kolegů, který zkontroluje údaje a případně je opraví. Následně se vám zásilka zobrazí v aplikaci. Nyní doporučujeme zboží objednat znovu. Věříme, že příště již vše proběhne hladce. Tým Zásilkovny

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.3.2023 11:46, před rokem

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.