Společnost


smsticket s.r.o.

Počet nahlášených stížností:11
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#61573Nevrácení peněz za vstupenky za zrušený koncert GREGORIAN 12.2.2022 14:00

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 9 dnů 6 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
22.10.2022, před 2 lety

Milena Řeháčková

Znění stížnosti

Dne 13.11.2021 jsem zaplatila 2 vstupenky smsticket společnosti za koncert, který se měl uskutečnit 12.2.2022 ve 14.hod. na GREGORIAN koncert, který byl přidaný a žádný zákon č.247/2020 se na vrácení peněz za vstupenky nevztahoval!, tj. 2x 1590,-Kč, celkem dluží 3180,-Kč. Koncert se neuskutečnil! Přes veškeré urgence v průběhu měsíců, naposledy v říjnu 2022 se odvolávají na společnost FP PRO, která prý je za to zodpovědná a máme ji kontaktovat či se začít zajímat o insolvenci, což není možné. Maily se vrací nedoručené a společnost tedy nereaguje. Ani jedna!


Produkt

neuskutečněný koncert GREGORIAN 12.2.2022 ve 14:00 hod. Praha - Kongresové centrum


Požadované řešení

Vrácení vyplacené částky za 2 vstupenky v hodnotě 3180,-Kč.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.10.2022 12:19, před 2 lety

V tomto případě je vhodné obrátit se přímo na pořadatele, kterým je v tomto případě FP PRO, s.r.o.

Pokud byla kulturní akce zrušena, má spotřebitel právo žádat vrácení peněžních prostředků. Nevrátí-li pořadatel akce peněžní prostředky, drží majetkový prospěch bez právního důvodu (právní důvod zrušením smlouvy odpadl), jednalo by se tedy o bezdůvodné obohacení. Kdo se bezdůvodně obohatil, je povinen získaný majetkový prospěch vrátit ochuzenému bezprostředně po výzvě. Pokud tak neučiní, ocitá se v prodlení a ochuzený má možnost navíc požadovat zákonný úrok z prodlení.

Pořadatele akce je možné vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu. Zaslání předžalobní výzvy nikoho nezavazuje k podání žaloby u soudu. Ale při projednání sporu před soudem, má v případě úspěchu ten, kdo vyzval protistranu předžalobní výzvou, právo na náhradu nákladů řízení. Jejím zasláním je zároveň dlužník upozorněn na možnost uhradit dluh bez dalších soudních výdajů. Více informací ohledně náležitostí předžalobní výzvy je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3511/predzalobni-vyzva.

Pokud pořadatel své závazky nesplní, mohou se věřitelé obrátit na insolvenční soud a podat návrh na zahájení insolvenčního řízení vůči pořadateli, tak jak výše spotřebitelka navrhuje.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
31.12.2022 17:48, před 2 lety

Společnost již nevyužila možnosti na stížnost reagovat. Vzhledem k tomu, že námi poskytovaná služba funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále lze využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.