Společnost


CCC Czech, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:222
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

35%
65%
Toto skore je založeno na 34 stížnostech.

#61575Pracovníci prodejny nechtěly uplatnit slevu.

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 12 dnů 7 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
22.10.2022, před 2 lety

Mariia Moskovko

Znění stížnosti

Vedoucí prodejny v OC Štěrboholy začala zvát na zákazníka, nechtěla uplatnit slevu, žykla že je tady vedoucí a bude dělat co chcy. Jsem členkou klubu CCC už dlouho také chování vidím poprvé už nikdy nebudu nakupovat v této prodejně. Jé to hrozně mít takového člověka vedoucí prodejny.


Požadované řešení

Slušný chování k zákazníkům.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.10.2022 13:12, před 2 lety

Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.

Pokud podnikatel obecně nabízí možnost uplatnit slevu, ale spotřebitel slevu uplatnit nemůže i přes to, že splnil podmínky k jejímu uplatnění, jednalo by se o porušení smluvní povinnosti ze strany podnikatele a musel by spotřebiteli nahradit škodu z toho vzniklou.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
27.1.2023 10:45, před rokem

Dobrý den,
Vaší stížnost předáme dále na prodejnu a na regionálního manažera prodejny. Vzhledem k tomu, že zde chybí detailnější popis situace - například, kdy situace vznikla, nejsme schopni nadále více prověřit.
Každopádně děkujeme za Váš podnět.

Tým společnosti CCC

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.1.2023 15:42, před rokem

Děkujeme za reakci.

Stížnost nyní přeřazujeme na spotřebitele, aby mohl doplnit údaje potřebné ke konkretizaci problému, případně informovat o vývoji případu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.4.2023 21:08, před rokem

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost jsme proto nuceni uzavřít.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.