Počet nahlášených stížností: | 222 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Vedoucí prodejny v OC Štěrboholy začala zvát na zákazníka, nechtěla uplatnit slevu, žykla že je tady vedoucí a bude dělat co chcy. Jsem členkou klubu CCC už dlouho také chování vidím poprvé už nikdy nebudu nakupovat v této prodejně. Jé to hrozně mít takového člověka vedoucí prodejny.
Slušný chování k zákazníkům.
|
Tweet |
Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.
Pokud podnikatel obecně nabízí možnost uplatnit slevu, ale spotřebitel slevu uplatnit nemůže i přes to, že splnil podmínky k jejímu uplatnění, jednalo by se o porušení smluvní povinnosti ze strany podnikatele a musel by spotřebiteli nahradit škodu z toho vzniklou.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Dobrý den,
Vaší stížnost předáme dále na prodejnu a na regionálního manažera prodejny. Vzhledem k tomu, že zde chybí detailnější popis situace - například, kdy situace vznikla, nejsme schopni nadále více prověřit.
Každopádně děkujeme za Váš podnět.
Tým společnosti CCC
Děkujeme za reakci.
Stížnost nyní přeřazujeme na spotřebitele, aby mohl doplnit údaje potřebné ke konkretizaci problému, případně informovat o vývoji případu.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost jsme proto nuceni uzavřít.