Společnost


STUDENT AGENCY k.s.

Počet nahlášených stížností:30
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#61576Práce vašich operátorů

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 22 dnů 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
22.10.2022, před 2 lety

Bohumil Matoušek

Znění stížnosti

V srpnu jsme si koupily zájezd na Mallorcu s odletem 17.12. z Norimberka. Po pár dnech jsme byli vyrozuměni že let z NUE je zrušen, byl nám nabídnut jen odlet ze Stutgartu s návratem do NUE. S tím jsme nesouhlasily, protože jsme sebou měli vézt kola. Nikdo na to Student agency nereaguje ať si to vyřídíme sami , nelze se dovolat ani po 2h vyzvánění, nikdo nebere, mám natočeno celkem 16 pokusů v různých dnech. Musel jsem sám kontaktovat eurovings, kde mi nabídly vrácení peněz. Zkusily jsme si nejdříve najit jiný let na stránkách Stud.ag. od stejné let spol. a našli ho z Mnichova, oprátor nám ale řekl že takový let určitě nebude. Jde tedy zřejmě o podvod kdy Stud. ag. prodávají lety které v eurowings řeknou že nebudou. Chtěli jsme tedy vrátit i peníze. Řekli nám že je pošlou na účet odkud přišly. U Stud.ag. ale zjevně peníze vrátit nechtějí, neboť mám potvrzené že peníze poslali z eurowings již 20.9. Buď nikdo nekomunikuje, nebo jen výmluvy, že se čaká na to či ono, je nutno potvrdit tohle a tamto, ale nic nepošlou atd,atd. Dokud u vás pracovala paní ZB, vše fungovalo super. Od té doby si nás jako stálé zákazníky střídá jeden operátor za druhým a nikdo z nich nedokáže objednat ani kolo k letence. Pak se nás u let spol. ptají proč to neobjednáváme rovnou a musíme doobjednávat sami. To už si můžu letenku koupi rovnou a vyhnu se podobným problémům s naprostou nečinností vašich pracovníků. Odpověď nebo spíše výmluva je tak na 1 z 5ti mailů. Jak je tedy možné že do dnešního dne není vyřízeno vrácení peněz? Matoušek


Produkt

zájezd na Mallorcu od 17.12-30.12.2022 odlet z Norimberka , hotel Riu Festival, pobyt a zvlášť letenka.


Požadované řešení

Vrácení peněz, došlo ke zrušení z jejich strany zatím jen výmluvy.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.10.2022 13:19, před 2 lety

Nároky cestujících při zrušení letu se řídí Nařízením Evropského parlamentu a Rady č. 261/2004, kterým se stanoví společná pravidla náhrad a pomoci cestujícím v letecké dopravě v případě odepření nástupu na palubu, zrušení nebo významného zpoždění letů.

Podle tohoto nařízení se zrušením letu rozumí neuskutečnění letu, který byl dříve plánován a na který bylo rezervováno alespoň jedno místo.

Dle čl. 5 nařízení platí, že v případě zrušení letu je dotčeným cestujícím nabídnuta provozujícím leteckým dopravcem pomoc v souladu s čl. 8 tohoto nařízení, kde je uvedeno, že cestující má právo zvolit mezi náhradou pořizovací ceny letenky, přesměrováním za srovnatelných dopravních podmínek a při nejbližší příležitosti na jejich cílové místo určení nebo přesměrováním za srovnatelných dopravních podmínek na jejich cílové místo určení v pozdější době podle přání cestujícího s výhradou dostupnosti míst.

Náhradu pořizovací ceny letenky je společnost povinna uhradit do sedmi dní způsobem stanoveným v čl. 7 odst. 3 Nařízení (hotově, elektronickým bankovním převodem, bankovními příkazy nebo bankovními šeky nebo, v případě dohody podepsané cestujícím, cestovními poukazy nebo jinými službami), a to za část nebo části neuskutečněné cesty a za část nebo části již uskutečněné cesty, jestliže let nadále neslouží účelu vztahujícímu se k původnímu cestovnímu plánu cestujícího, spolu s případným zpátečním letem do původního místa odletu, a to při nejbližší příležitosti.

Podnikatele je možné vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu. Zaslání předžalobní výzvy nikoho nezavazuje k podání žaloby u soudu. Ale při projednání sporu před soudem, má v případě úspěchu ten, kdo vyzval protistranu předžalobní výzvou, právo na náhradu nákladů řízení. Jejím zasláním je zároveň dlužník upozorněn na možnost uhradit dluh bez dalších soudních výdajů. Více informací ohledně náležitostí předžalobní výzvy je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3511/predzalobni-vyzva.

Formulář stížnosti, který spotřebitel může vyplnit a zaslat danému zprostředkovateli lze nalézt na stránkách Úřadu pro civilní letectví (zde: https://www.caa.cz/verejnost/odepreni-nastupu-zpozdeni-nebo-zruseni-letu/formular-stiznosti-cestujicich-v-letecke-doprave/).

Po bezvýsledném uplynutí šestitýdenní lhůty pro vyřízení stížnosti leteckým dopravcem, nebo pokud cestující není s odpovědí leteckého dopravce spokojen, je možné stížnost podat národnímu dozorovému orgánu. Tím je v ČR Úřad pro civilní letectví, letiště Václava Havla Praha, 160 08 Praha 6.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.2.2023 12:01, před rokem

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.