Společnost


Bombex Company s.r.o.

Počet nahlášených stížností:214
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

41%
59%
Toto skore je založeno na 24 stížnostech.

#61577Nefunkčnost MINI ELECTRIC CHAIN SAW ruční pilka LITHIUM ELECTRIC TOOL

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 12 dnů 5 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
22.10.2022, před 2 lety

Stanislav Kollár

Znění stížnosti

Při práci po řádném nabití obou baterií nevydrží být v provozu déle než max. 2 - 5 min. maximálně.
Zkoušel jsem různá nastavení napnutí řetězů, ale výsledek stále stejný, nedá se s ní pracovat. Řezány větvičky průměru 2 - 5 cm. V chodu naprázdno se rovněž rychle baterie vybíjejí.
Tato pilka byla zakoupena přes internet od firmy Rumble stories s.r.o. Letní 76 Krhova PSČ75663
a byla přivezena kurýrem PPL na dobírku hotově zaplacena cena 2.100,-CZK Převzal a zaplatil kurýrovi osobně.

MEGA BALÍČEK: Elektrická ruční pilka BRENCHIE + Náhradní baterie + Náhradní řetěz
1 1.990 Kč
Mezisoučet: 1.990 Kč
Doprava: 80 Kč prostřednictvím PPL Balík do ruky
Hotově při doručení (dobírka): 30 Kč
Platební metoda: Hotově při doručení (dobírka)
Cena celkem: 2.100 Kč (včetně 364,46 Kč DPH)
Prosím tedy o dořešení tohoto případu buď vrácením zboží a peněz, nebo dodání nových kvalitních baterií.
Děkuji za kladné vyřízení a dořešení a jsem s pozdravem Stanislav Kollár


Produkt

Pilka je pěkná dobře padne do ruky, bohužel v podstatě pro mne momentálně nevyhovující tudíž nepoužitelná...


Požadované řešení

Prosím tedy o dořešení tohoto případu buď vrácením zboží a peněz, nebo dodání nových kvalitních baterií.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.10.2022 13:27, před 2 lety

Reklamace:
Uplatní-li spotřebitel reklamaci v prvních šesti měsících od převzetí věci, má se za to, že věc byla vadná již při převzetí (viz § 2161 odst. 2 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník). Důkaz opaku provádí prodávající, pokud reklamaci zamítá. Odůvodnění zamítnutí reklamace by se tedy mělo vztahovat k prokázání skutečnosti, že věc nebyla vadná při převzetí, a také se musí vztahovat k vytýkané vadě. Vzhledem k síle domněnky nepovažujeme za prokázání opaku pouhé obecné tvrzení, ale ideálně prokázání opaku odborným, nejlépe znaleckým posudkem.

Pokud prodávající reklamaci zamítne a písemně odůvodní, ale spotřebiteli důvody zamítnutí nepřijdou příliš přiléhavé na tuto situaci, může se spotřebitel ještě před zahájením sporu obrátit na soudního znalce pro vypracování znaleckého posudku, kterým poté bude rozporovat odůvodnění zamítnuté reklamace. Vyjde-li posudek ve prospěch spotřebitele, je nutné se opět obrátit na prodejce (nejlépe formou doporučeného dopisu s dodejkou) s odstoupením od smlouvy z důvodu nevyřízení reklamace včas a řádně, což prokazuje právě přiložený posudek znalce. Cenu posudku lze oprávněně požadovat jako účelně vynaložený náklad spojený s reklamací (viz rozhodnutí Krajského soudu v Hradci Králové sp. zn. 19 Co 470/2005). Seznam znalců je k dispozici na internetové stránce Ministerstva spravedlnosti ČR www.justice.cz nebo na www.dtest.cz/soudni-znalci.

Odstoupení od smlouvy:
Prodávající má povinnost spotřebiteli dle § 1832 odst. 1 občanského zákoníku vrátit do 14 dnů od odstoupení od smlouvy všechny peněžní prostředky včetně nákladů na dodání, které od něho na základě smlouvy přijal, stejným způsobem. Zákon připouští pozdržení platby jedině v případě, že spotřebitel ještě nevrátil zboží nebo neprokázal jeho odeslání. Pokud taková skutečnost nenastala, není důvod k pozdržení vrácení peněžních prostředků spotřebiteli. Spotřebiteli doporučujeme, aby si doklady prokazující odstoupení i odeslání zboží uschoval.

Pokud prodávající nevrátí peněžní prostředky ve stanovené lhůtě, ocitá se v prodlení. Spotřebitel tak může požadovat úroky z prodlení dle § 1970 občanského zákoníku (ve výši stanovené nařízením vlády č. 351/2013 Sb.). Nevrácením částky v zákonné lhůtě se z ní stává bezdůvodné obohacení na straně prodávajícího.

Zadržuje-li podnikatel peněžní prostředky spotřebitele bez právního důvodu, jedná se o bezdůvodné obohacení (ve smyslu § 2991 a násl. občanského zákoníku). Kdo se bezdůvodně obohatil, je povinen získaný majetkový prospěch vrátit ochuzenému bezprostředně po výzvě. Pokud tak neučiní, ocitá se v prodlení a ochuzený má možnost navíc požadovat zákonný úrok z prodlení.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
4.11.2022 16:00, před 2 lety

Dobrý den, omlouváme se za nepříjemnosti, všechny požadavky řešíme pečlivě ve prospěch zákazníka. Prosíme ozvěte se nám na email info@nakupdarek.cz, kde rádi vaší záležitost vyřešíme k vaší spokojenost. :)

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
14.11.2022 18:14, před 2 lety


Stanislav Kollár

Dobrý den, nějak se vyřešení stížnosti protahuje a nevím tedy jak s tím naložit.
Vrátí mi peníze za nekvalitní zboží a pošlu tohle zboží zpět, žádná zpětná vazba není mi k dispozici. Žádám o urychlenou reakci prodejce.
S pozdravem
Kollár Stanislav
***

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.11.2022 13:44, před 2 lety

Děkujeme stranám za součinnost.

Osobní údaje spotřebitele byly přesunuty do "referenčních údajů", aby nebyly veřejně dostupné.

Jestliže společnost nevyřídila reklamaci ve 30denní lhůtě, může spotřebitel od smlouvy odstoupit. Pokud s ním společnost např. nekomunikuje, může svůj spor řešit přes Českou obchodní inspekci (viz výše).

Stížnost nyní přeřazujeme zpět na spotřebitele, aby mohl informovat o vývoji stížnosti a případně ji uzavřít.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.4.2023 21:07, před rokem

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost jsme proto nuceni uzavřít.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.