Společnost


Kaufland Česká republika v.o.s.

Počet nahlášených stížností:606
Z toho za letošní rok:66
Stále v řešení:19
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

63%
37%
Toto skore je založeno na 103 stížnostech.

#61578Nepoživatelný polosyrový uzený sleď obecný

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

8 dnů 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
22.10.2022, před 2 lety

Otakar Adámek

Znění stížnosti

Dobrý den,

dnes, 22.10.2022, jsem si koupil v Kauflandu v Ostravě, Vítkovická 3278/3, nepoživatelného polosyrového uzeného sledě obecného. Vzhledem k tomu, že nejsem z Ostravy, jsem jej nereklamoval na místě.
Žádám o vrácení peněz, konkrétně Kč 69,22, a o opatření, aby se to už neopakovalo.


Produkt

nepoživatelný polosyrový uzený sleď obecný


Požadované řešení

Žádám o vrácení peněz, konkrétně Kč 69,22, a o opatření, aby se to už neopakovalo.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.10.2022 13:31, před 2 lety

Jestliže zakoupená věc nemá očekávané vlastnosti, je třeba ji reklamovat u prodávajícího. Spotřebitel by v tomto případě měl nárok na dodání nové věci bez vad, a nebylo-li by to možné, má nárok na odstoupení od smlouvy. K uplatnění reklamace není potřeba předložit doklad o zaplacení. Je však ale nutné prokázat, že zboží bylo zakoupeno u prodávajícího (například výpisem z účtu atd.).

Pokud by se problém s jakostí potravin opakoval, mohl by spotřebitel rovněž zvážit podání podnětu Státní zemědělské a potravinářské inspekci, která je dozorovým orgánem v oblasti kvality potravin rostlinného původu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
27.10.2022 15:53, před 2 lety

Vážený zákazníku, děkujeme za Váš podnět. Dovolujeme si Vám sdělit, že podněty zákazníků společnosti Kaufland zpracovává Zákaznické centrum, na které se můžete s důvěrou obrátit na telefonním čísle 800 165 894 nebo prostřednictvím e-mailu kontakt@kaufland.cz. Zákaznické centrum, Kaufland Česká republika

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
28.10.2022 21:51, před 2 lety


Otakar Adámek

Nedopatřením jsem napsal svou stížnost na stránku dTestu místo Kauflandu. A současný výsledek? dTest poslal stížnost k vyjádření Kauflandu, který na její předmět nereagoval, jen napsal, že mu ji mám adresovat přímo.
Závěr: Výsledke snažení dTestu je roven nule, jen ztráta času. Děláte si v dTestu z lidí legraci?

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
31.10.2022 15:18, před 2 lety

Dobrý den, prosíme o uzavření stížnosti. Zákaznické centrum, Kaufland Česká republika

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
31.10.2022 15:59, před 2 lety

Na základě výše uvedené žádosti stížnost uzavíráme.

Pro úplnost uvádíme, že služba VašeStížnosti.cz funguje na dobrovolnosti stran, přičemž ke stížnosti vždy poskytneme právní posouzení a poté se snažíme stížnost dovést k dosažení dohody stran. To by nebylo možné v případě, kdy bychom společnost nekontaktovali. Jestliže společnost upřednostňuje kontaktování napřímo, je to její rozhodnutí. Nedisponujeme nástroji, kterými bychom mohli společnosti "přinutit" k řešení stížností přes naši službu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.