Počet nahlášených stížností: | 606 |
Z toho za letošní rok: | 66 |
Stále v řešení: | 19 |
Dobrý den,
dnes, 22.10.2022, jsem si koupil v Kauflandu v Ostravě, Vítkovická 3278/3, nepoživatelného polosyrového uzeného sledě obecného. Vzhledem k tomu, že nejsem z Ostravy, jsem jej nereklamoval na místě.
Žádám o vrácení peněz, konkrétně Kč 69,22, a o opatření, aby se to už neopakovalo.
nepoživatelný polosyrový uzený sleď obecný
Žádám o vrácení peněz, konkrétně Kč 69,22, a o opatření, aby se to už neopakovalo.
|
Tweet |
Jestliže zakoupená věc nemá očekávané vlastnosti, je třeba ji reklamovat u prodávajícího. Spotřebitel by v tomto případě měl nárok na dodání nové věci bez vad, a nebylo-li by to možné, má nárok na odstoupení od smlouvy. K uplatnění reklamace není potřeba předložit doklad o zaplacení. Je však ale nutné prokázat, že zboží bylo zakoupeno u prodávajícího (například výpisem z účtu atd.).
Pokud by se problém s jakostí potravin opakoval, mohl by spotřebitel rovněž zvážit podání podnětu Státní zemědělské a potravinářské inspekci, která je dozorovým orgánem v oblasti kvality potravin rostlinného původu.
Vážený zákazníku, děkujeme za Váš podnět. Dovolujeme si Vám sdělit, že podněty zákazníků společnosti Kaufland zpracovává Zákaznické centrum, na které se můžete s důvěrou obrátit na telefonním čísle 800 165 894 nebo prostřednictvím e-mailu kontakt@kaufland.cz. Zákaznické centrum, Kaufland Česká republika
Nedopatřením jsem napsal svou stížnost na stránku dTestu místo Kauflandu. A současný výsledek? dTest poslal stížnost k vyjádření Kauflandu, který na její předmět nereagoval, jen napsal, že mu ji mám adresovat přímo.
Závěr: Výsledke snažení dTestu je roven nule, jen ztráta času. Děláte si v dTestu z lidí legraci?
Dobrý den, prosíme o uzavření stížnosti. Zákaznické centrum, Kaufland Česká republika
Na základě výše uvedené žádosti stížnost uzavíráme.
Pro úplnost uvádíme, že služba VašeStížnosti.cz funguje na dobrovolnosti stran, přičemž ke stížnosti vždy poskytneme právní posouzení a poté se snažíme stížnost dovést k dosažení dohody stran. To by nebylo možné v případě, kdy bychom společnost nekontaktovali. Jestliže společnost upřednostňuje kontaktování napřímo, je to její rozhodnutí. Nedisponujeme nástroji, kterými bychom mohli společnosti "přinutit" k řešení stížností přes naši službu.