Společnost


Westerfield Int. AG

Počet nahlášených stížností:820
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#6158Holíci sada "Gucci"

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

27 dnů 14 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
05.03.2015, před 10 lety

Martin Lazar

Znění stížnosti

Zdravím, asi před třemi měsíci mi volal česky mluvící můž, představil se společností Gucci nabízející mi holící břity jako dárek. Což mě oslovilo, pokud mi nebudou vyhovovat, dá se to zrušit. Proč né, Gucci je známá značka. Dnes mi přišel balíček firmy Good Shave, břity naprosto nepoužitelné. Otevřu obálku, faktura na 246 kč, v niž jsou započteny i břity, což v dohodě nezaznělo.. Dělat mrtvého brouka určitě nebudu, měl bych udělat něaké odstoupení od smlouvy, i když jsou podmínky úplně jiné, než měly?


Produkt

Good Shave, Gucci, Westerfield


Požadované řešení

Chci vědět, zda hrozí něaké vymáhání nebo abych musel něco platit. Díky


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.4.2015 10:53, před 10 lety

Spotřebitel může od smlouvy, která byla uzavřena telefonicky, odstoupit od 14 dnů od převzetí zboží. Nebyl-li spotřebitel poučen o právu odstoupit od smlouvy v souladu s § 1820 odst. 1 písm. f) občanského zákoníku, může spotřebitel od smlouvy odstoupit do jednoho roku a čtrnácti dnů ode dne počátku běhu lhůty pro odstoupení podle odstavce 1. Jestliže však byl spotřebitel poučen o právu odstoupit od smlouvy v této lhůtě, běží čtrnáctidenní lhůta pro odstoupení ode dne, kdy spotřebitel poučení obdržel.

Ustanovení § 1820 odst. 1 psím. f) občanského zákoníku stanoví, že pokud lze využít práva na odstoupení od smlouvy, musí být spotřebiteli sděleny podmínky, lhůta a postup pro uplatnění tohoto práva, jakož mu musí být dán i formulář pro odstoupení od smlouvy, jehož náležitosti stanoví prováděcí právní předpis.

Další možností je samozřejmě rozporovat odlišnost nabídky a její realizace, která by měla odpovídat ujednaným podmínkám v hovoru. Spíše ale doporučujeme odstoupit od smlouvy a uvést rozpor s nabídkou a odebrat společnosti souhlas se zpracováním osobních údajů. Odstoupení doporučujeme zaslat písemně, nejlépe s dodejkou. Spotřebitel by se měl také uchovat kopii pro případ, že by společnost nepřestala se zasíláním zásilek a požadovala jejich úhradu.

Společnost se nám nepodařilo kontaktovat, proto není možné využít v této záležitosti služby VašeStížnosti.cz jako prostředníka. Má-li spotřebitel další otázky týkající se doporučení vhodného postupu, může kontaktovat naši poradenskou linku na telefonním čísle 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.