Počet nahlášených stížností: | 820 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Zdravím, asi před třemi měsíci mi volal česky mluvící můž, představil se společností Gucci nabízející mi holící břity jako dárek. Což mě oslovilo, pokud mi nebudou vyhovovat, dá se to zrušit. Proč né, Gucci je známá značka. Dnes mi přišel balíček firmy Good Shave, břity naprosto nepoužitelné. Otevřu obálku, faktura na 246 kč, v niž jsou započteny i břity, což v dohodě nezaznělo.. Dělat mrtvého brouka určitě nebudu, měl bych udělat něaké odstoupení od smlouvy, i když jsou podmínky úplně jiné, než měly?
Good Shave, Gucci, Westerfield
Chci vědět, zda hrozí něaké vymáhání nebo abych musel něco platit. Díky
|
Tweet |
Spotřebitel může od smlouvy, která byla uzavřena telefonicky, odstoupit od 14 dnů od převzetí zboží. Nebyl-li spotřebitel poučen o právu odstoupit od smlouvy v souladu s § 1820 odst. 1 písm. f) občanského zákoníku, může spotřebitel od smlouvy odstoupit do jednoho roku a čtrnácti dnů ode dne počátku běhu lhůty pro odstoupení podle odstavce 1. Jestliže však byl spotřebitel poučen o právu odstoupit od smlouvy v této lhůtě, běží čtrnáctidenní lhůta pro odstoupení ode dne, kdy spotřebitel poučení obdržel.
Ustanovení § 1820 odst. 1 psím. f) občanského zákoníku stanoví, že pokud lze využít práva na odstoupení od smlouvy, musí být spotřebiteli sděleny podmínky, lhůta a postup pro uplatnění tohoto práva, jakož mu musí být dán i formulář pro odstoupení od smlouvy, jehož náležitosti stanoví prováděcí právní předpis.
Další možností je samozřejmě rozporovat odlišnost nabídky a její realizace, která by měla odpovídat ujednaným podmínkám v hovoru. Spíše ale doporučujeme odstoupit od smlouvy a uvést rozpor s nabídkou a odebrat společnosti souhlas se zpracováním osobních údajů. Odstoupení doporučujeme zaslat písemně, nejlépe s dodejkou. Spotřebitel by se měl také uchovat kopii pro případ, že by společnost nepřestala se zasíláním zásilek a požadovala jejich úhradu.
Společnost se nám nepodařilo kontaktovat, proto není možné využít v této záležitosti služby VašeStížnosti.cz jako prostředníka. Má-li spotřebitel další otázky týkající se doporučení vhodného postupu, může kontaktovat naši poradenskou linku na telefonním čísle 299 149 009.