Společnost


FP PRO, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:449
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#61588Nevrácení vstupného za zrušený koncert Gregorian 20th Anniversary

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 22 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
23.10.2022, před 2 lety

Petra Kupčíková

Znění stížnosti

Dne 6.12.2019 jsem zakoupila 2 lístky v hodnotě 1980,-Kč ( 2x990,-Kč) na koncert Gregorian 20th Anniversary World Tour.
tato akce byla z důvodu Covid 19 2x posunuta a nakonec zrušena s tím, že společnsot smsticket, s.r.o. bude vracet vstupné.
19.2.2022 jsem na společnsot smsticket s.r.o. odeslala email s žádostí, jakým způsobem postupovat /žádat o vrácení pěněz.
Podle obdžených instrukcí z této společnosti jsem zaslala naskenované vstupenky s dokladem o zaplacení na email info-zrusene-akce@smsticket.cz. bylo mi sdělelno, že pokud budu žádat o vrácení vstupného v plné výši, tak to bude až po 31.10.2022.
7.9.2022 jsem opět žádala společnsot smsticket s.r.o., aby mi sdělili, jakým způsobem bude vstupné vráceno.

Odpověď společnsoti smsticke s.r.o. :
omlouváme se za průtahy v komunikaci, Snažili jsem se s pořádající agenturou spojit, abychom mohli žádosti o vrácení vstupného konečně dořešit, ale neúspěšně.
Jako zprostředkovatel prodeje vstupenek na Gregorian tour, jsme dle pokynů pořadatele administrovali veškeré žádosti o kompenzace.
Společnost smsticket s.r.o. vstupné nyní vrátit nemůže, neboť jedná pouze jménem a na účet pořadatele. Pořadatel nás vrácením peněz nepověřil a nepřevedl finanční prostředky potřebné k vracení vstupného.
Za vrácení vstupného odpovídá výhradně pořadatel. Veškeré nároky na vrácení vstupného za zrušené koncerty uplatňujte vůči pořadateli FP PRO, s.r.o., IČ 05390435, se sídlem Kurzova 2222/16, Stodůlky, 155 00 Praha 5. Email: fppro@fppro.cz.
Vzniklá situace nás opravdu velmi mrzí, nicméně společnost smsticket s.r.o. své smluvní povinnosti neporušila, naopak je sama tímto jednáním poškozena.


Dle instrukcí jsem odeslala žádost na uvedený email fppro@fprpo.cz na společnost FP PRO, s.r.o. - pořadatel akce. Bohužel emailová adresa je nefunkční - email je nedoručitelný.


Požadované řešení

Vrácení vstupného v plné výši


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.10.2022 14:22, před 2 lety

Pokud byla kulturní akce zrušena, má spotřebitel právo žádat vrácení peněžních prostředků. Nevrátí-li pořadatel akce peněžní prostředky, drží majetkový prospěch bez právního důvodu (právní důvod zrušením smlouvy odpadl), jednalo by se tedy o bezdůvodné obohacení. Kdo se bezdůvodně obohatil, je povinen získaný majetkový prospěch vrátit ochuzenému bezprostředně po výzvě. Pokud tak neučiní, ocitá se v prodlení a ochuzený má možnost navíc požadovat zákonný úrok z prodlení.

Pořadatele akce je možné vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu. Zaslání předžalobní výzvy nikoho nezavazuje k podání žaloby u soudu. Ale při projednání sporu před soudem, má v případě úspěchu ten, kdo vyzval protistranu předžalobní výzvou, právo na náhradu nákladů řízení. Jejím zasláním je zároveň dlužník upozorněn na možnost uhradit dluh bez dalších soudních výdajů. Více informací ohledně náležitostí předžalobní výzvy je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3511/predzalobni-vyzva.

Pokud pořadatel své závazky nesplní, mohou se věřitelé obrátit na insolvenční soud a podat návrh na zahájení insolvenčního řízení vůči pořadateli, tak jak výše spotřebitelka navrhuje.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.2.2023 12:05, před rokem

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.