Počet nahlášených stížností: | 546 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 9 |
Penny ve Strážnici nad Moravou.staly nedostatek veškerého akčního zboží,staré,shnilé ovoce zelenina a neochota většiny zaměstnanců.otresny bordel na prodejně,kdy nemá člověk šanci jakkoli projet vozíkem,nebo je malém přejet paletovim vozíkem,kdy obsluha nehledí a řeší soukromé záležitosti,místo toho,aby se věnovali své práci.dake dlouhé fronty u pokladen,kdy je doba čekání 15 minut a více.nejhorsi Penny co jsem byl kdy nakupovat.
Řešení by bylo obsadit Penny nějakým schopným vedoucím,který dohlédne na správný chod obchodu.
|
Tweet |
K chování zaměstnanců:
Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.
K nedostatku zboží:
Není-li spotřebitel spokojený s organizací práce v dané pobočce, je vhodné se obrátit na vedoucího zaměstnance této pobočky, případně na vedení společnosti. V tomto případě není dán právní nárok spotřebitele, avšak společnost by měla mít zájem na tom, aby se její zákazníci rádi vraceli do prodejny, protože se v ní cítí dobře a jsou spokojeni s poskytovanými službami.
Ke zkaženému zboží:
V případě, že jsou zakoupeny výrobky neodpovídající jakosti, je možné zboží reklamovat. Pokud zakoupená věc nemá deklarované či spotřebitelem očekávané vlastnosti s ohledem na povahu zboží, lze žádat dodání věci s odpovídajícími vlastnostmi. Pokud to není možné, lze odstoupit od smlouvy a žádat vrácení peněz. Reklamaci je třeba uplatnit u prodávajícího bez zbytečného odkladu a žádat vyřízení.
Stížnosti směřované ke společnosti Penny může spotřebitel podat i přímo prostřednictvím formuláře, který nalezne na webové adrese: https://www.penny.cz/kontakty.
Pokud se problém s jakostí potravin vyskytl opakovaně, mohl by spotřebitel zvážit podání podnětu Státní zemědělské a potravinářské inspekci, která vykonává dozor nad kvalitou a nezávadností prodávaných potravin. Více informací o podání podnětu SZPI nalezne spotřebitel na webové adrese: https://www.praha5.cz/statni-zemedelska-a-potravinarska-inspekce-jak-postupovat-v-pripade-podani-podnetu-ke-kontrole-stiznosti/.
Společnost již nevyužila možnosti na stížnost reagovat. Vzhledem k tomu, že námi poskytovaná služba funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále je možné kontaktovat Státní zemědělskou a potravinářskou inspekci na adrese uvedené v našem prvním vyjádření ve věci.