Počet nahlášených stížností: | 2795 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý den, před x lety jsem se na tuto seznamku přihlásil a zkusil jejich nejlevnější balíček ale protože seznamka nefungovala dal jsem tam nechodil ... Dnes mi přišel e-mail o dlužné částce za VIP členství ... Stalo se tak proto že mám novou kartu a proto nemohli dal strhávat peníze za členství o kterých jsem nevěděl ... Čert vem ty penize které mě to stalo :( ale chtěl bych poradit jak napsat výpověď a celkově jak dál postupovat .. moc děkuji za odpověď
seznamka BE2
Odstoupení od smlouvy a celkově vyřešení problému
|
Tweet |
Dle obchodních podmínek společnosti, co se placeného smluvního vztahu týče, je zákazník oprávněn vypovědět zpoplatněný smluvní vztah, který je uzavřen zakoupením Prémiového členství kdykoliv (bez výpovědní lhůty) před koncem předplaceného období. Ukončení Prémiového členství lze provést v sekci „Nastavení“ v profilu zákazníka. Takto podaná výpověď je účinná ke konci předplaceného období, ve kterém je výpověď podána.
Kromě výpovědi přímo v profilu zákazníka může zákazník vypovědět Prémiové členství také zasláním výslovného, písemného a podepsaného prohlášení na kteroukoli z níže uvedených kontaktních adres. V zájmu jasného přiřazení v systémech be2 a ochrany před zneužitím musí zákazník vždy uvést své celé jméno, zemi, ve které službu be2 používá a svoji e-mailovou adresu využitou k registraci u be2. I kdyby společnost na výpověď nezareagovala, bude považována za platnou a závazek tak bude ukončen.
Písemná výpověď musí být zaslána na:
a) adresu: be2 S.à.r.l. služby zákazníkům / ukončení, 13 rue du Commerce L-1351 Luxembourg Luxembourg;
b) fax: 420 227203713; nebo
c) email: zakaznickyservis@be2.cz.
Výpověď podaná poštou, e-mailem nebo faxem je účinná ke konci předplaceného období, ve kterém je výpověď podána, bude-li be2 doručena kdykoliv před koncem předplaceného období.
Zpoplatněný smluvní vztah nelze vypovědět pouhým vymazáním profilu. Jestliže zákazník vymaže svůj profil, zůstane tím zpoplatněný smluvní vztah nedotčený.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt (zahraniční subjekt se sídlem v Lucembursku), doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum působící při České obchodní inspekci například prostřednictvím internetových stránek www.evropskyspotrebitel.cz , které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.
Kontakty na ESC ČR:
adresa: Štěpánská 15, 120 00 Praha 2
e-mail: ECCnet-CZ@ec.europa.eu.
telefon: 296 366 155
Dobrý den,
prosím, kontaktujte nás v uvedené záležitosti přímo na adrese: michal.hlavacek@be2.com
Mějte také na paměti, že naše emaily mohou být automaticky uložené ve Vaší Nevyžádané poště (Spam/ Junk). Zkontrolujte si proto prosím i tenhle adresář ve Vaší elektronické poště.
Děkujeme Vám.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.