Počet nahlášených stížností: | 3 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Zakoupil jsem zboží s dodávkou do 10. dní. Za měsíc přišlo úplně jiné zboží. To jsem reklamoval se žádostí o výměnu za správné zboží. Už je to měsíc a žádná odpověď. Požádal jsem o vrácení peněz, stále žádná odpověď.
http://dumshop.cz/kabaty-a-bundy/3107-pansky-luxusni-kabat-bolf.html
Vrácení peněz.
|
Tweet |
Dodání jiného zboží se považuje za vadné plnění. Je proto nutné uplatnit reklamaci. Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající se spotřebitelem nedohodne na delší lhůtě. Marné uplynutí této lhůty se považuje za podstatné porušení smlouvy. V takovém případě má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit.
Odstoupení doporučujeme zaslat písemně, nejlépe s dodejkou. Spotřebitel se může inspirovat naším vzorovým dopisem: https://www.dtest.cz/clanek-3269/reklamace-pro-nesplneni-jakosti-pri-prevzeti.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. Případný spor tak bude možné řešit pouze v občanskoprávním řízení.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na lince 299 149 009.