Společnost


Servis Direkt 24 s.r.o.

Počet nahlášených stížností:52
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#61603Nepřiměřená cena, nekalé praktiky, netransparentní jednání

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 7 dnů 8 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
24.10.2022, před 2 lety

Jakub Ptáček

Znění stížnosti

Vážení,

dne 22.10.2022 jsem v ulici Štítného zabouchl klíče v bytu. Zavolal jsem do Vaší společnosti, servisní technik měl dorazit do 40 minut dorazil po hodině. Naprosto arogantně mi byla sdělena cena 6600,- pouze za otevření dveří (klasické dveře s jedním zámkem, které nebyly zamčené a ani nebyl klíč v zámku z druhé strany). Nakonec technik řekl cenu 3300 a že mi to proplatí pojišťovna. Pojišťovna Vaši absolutně amatérskou fakturu, která nemá řádné parametry neakceptuje. Standardní tržní cena je do 1500.-Kč. Zdvořile Vás žádám o refundanci případně o návrh jiného řešení. Dále žádám informaci o nakládání společnosti s mými osobními údaji, které technik převzal podle Zákon č. 110/2019 Sb. Jméno, příjmení, číslo OP, e-mail, tel.

S pozdravem
Bc. Jakub Ptáček


Produkt

Otevření zabouchnutých dveří


Požadované řešení

Zdvořile navrhuji, refundaci poměrné částky. Cena byla 3300,- akceptoval bych maximální tržní cenu obdobné služby tj. 1500,-. Žádám o vrácení částky 1800,-Kč. Zároveň žádám o informaci, jakým způsobem je nakládáno s mými osobními údaji podle Zákon č. 110/2019 Sb.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.10.2022 09:47, před 2 lety

Prodávající (či poskytovatel služby) je povinen informovat v souladu s cenovými předpisy a přímo použitelným předpisem Evropských společenství spotřebitele o ceně prodávaných výrobků nebo poskytovaných služeb zřetelným označením výrobku cenou nebo informaci o ceně výrobků či služeb jinak vhodně zpřístupnit. Informace o ceně nesmí zejména vzbuzovat zdání, že cena je nižší, než jaká je ve skutečnosti. Dozorovým orgánem je v této oblasti Česká obchodní inspekce, které spotřebitel může dát podnět pro porušení zákona o ochraně spotřebitele.

Spotřebitel, který je přesvědčen, že došlo k porušení ustanovení zákona o ochraně spotřebitele, se může obrátit na regionální či ústřední inspektorát České obchodní inspekce. Adresy jednotlivých inspektorátů lze najít na www.coi.cz. Podnět lze podat i elektronicky přes elektronickou podatelnu ČOI na adrese www.coi.cz.

Stanovování ceny je věcí podnikajícího subjektu, který přitom však musí respektovat obecně závazné právní předpisy. O neúměrné zkrácení by se mohlo jednat zásadně v situaci, pokud by cena byla o polovinu vyšší, než je cena obvyklá v témže místě a v témže čase za tutéž službu.

Zkrácená strana může požadovat o zrušení smlouvy a navrácení všeho do původního stavu, ledaže jí druhá strana doplní, oč byla zkrácena, se zřetelem k ceně obvyklé v době a místě uzavření smlouvy.

Nereaguje-li prodávající na e-maily, je vhodné zvolit komunikaci v písemné formě (nejlépe doporučený dopis s dodejkou). Dopis bude adresován společnosti: Servis Direkt 24 s.r.o., Křižíkova 180/28, 186 00 Praha.

Podle § 11 odst. 1 zákona o ochraně osobních údajů je správce při shromažďování osobních údajů povinen informovat subjekt údajů, v jakém rozsahu a pro jaký účel budou jeho osobní údaje zpracovávány, kdo a jakým způsobem je bude zpracovávat a komu mohou být osobní údaje předány. Dále musí rovněž informovat o právu na přístup k osobním údajům, na jejich opravu a v případě neoprávněného zpracování i o právu požadovat likvidaci těchto údajů a dále o právu obrátit se s podnětem na Úřad pro ochranu osobních údajů.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
31.12.2022 17:46, před rokem

Společnost již nevyužila možnosti na stížnost reagovat. Vzhledem k tomu, že námi poskytovaná služba funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále lze využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.