Počet nahlášených stížností: | 370 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 15 |
Zakoupila jsem jízdenky pro dva, vybrala sedadla vedle sebe, protože proč by člověk cestoval jinak ve dvojici. Den předem mi přišel email, že byl zaměněn vůz místo otevřeného na kupé. Nerada jezdím kupé, už to mi vadilo, ale člověk to pochopí. Každopádně, když jsme nastoupili, jedno sedadlo ze dvou zakoupených ve vagonu neexistovalo, což takový šok v osm večer po dlouhém dni nechcete. Našla jsem průvodčího, který mi po oskenování jízdenky řekl, že sedadla mi byla změněna. Nedostala jsem o tom však absolutně žádnou zprávu ani email. Místo dvou sedadel vedle sebe v otevřeném kupé s jedním u okýnka, nám bylo přiděleno jedno sedadlo v jednom kupé u dveří a druhé sedadlo bylo v JINÉM kupé uprostřed. Když jsem říkala průvodčímu, že bych to ráda nějak vyřešila, že asi nechci sedět odděleně v jiných kupé, bylo pokrčeno rameny a po druhém optání mi doporučil, jestli tam někde nejsou dvě místa u sebe volná, tak ať si tam sedneme. Samozřejmě, že nebyla, když byl vagon zcela zaplněn, načež už žádnou jiné řešení nenavrhl a krčil rameny. Po dotazu, kde si můžu stěžovat, jelikož mi tento "zážitek" na večer znepříjemnil jinak krásný den a zcela mi jej zkazil, mi bylo průvodčím řečeno, že zde na webu můžu podat stížnost a žádat o kompenzaci, tak tak činím. O nefungující wifi po celou cestu (síť se ani neukázala, že by ve vagonu existovala) ani nemluvím. Dříve jsem s Regiojetem jezdila ráda, ale poslední rok, kdykoliv s vámi jedu, se vždy vyskytne problém. Ať už je to naplno puštěná klima, který nejde vypnout a mrznete, nebo nefungující wifi nebo ve Standardu nemožnost objednat si jídlo bez upozornění předem...
Elektronická jízdenka č. 1001533773
Jako kompenzaci za nepříjemný zážitek a laxnost řešení vaším personálem, stejně jako neexistující upozornění na změnu sedadel jakýmkoliv způsobem, bych ráda vrátila peníze za jedno sedadlo, které bylo bez vědomí změněno.
|
Tweet |
Reklamace z přepravy cestujících a zavazadel se podávají písemně na adresu sídla dopravce: STUDENT AGENCY, Dům pánů z Lipé, Náměstí Svobody 86/17, 602 00 Brno, telefonicky na čísle: 420 539 000 146, e-mailem: reditel@regiojet.cz, nebo osobně na jakékoliv pobočce STUDENT AGENCY/RegioJet. Reklamaci lze podat do 1 roku po uskutečnění jízdy na výše uvedených kontaktech.
Stížnosti je možné podávat i prostřednictvím formuláře na webové adrese: https://regiojet.cz/sluzby/vase-podnety.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.