Počet nahlášených stížností: | 1247 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 5 |
Katastrofa, jednání s operátorem hrůza. Za chvíli vám zavoláme a zase nic niko nezavolá pokud nezavolal sám . Uzavření nové smlouvy na paušál od 13.10 a je 24.10 a pořád karty nejsou aktivní a zase mě řekly že se kolega spletl a že to budou řešit možná do 24 hodin no to už je výsměch .
Okamžitě řešení
|
Tweet |
V souladu s § 3 odst. 2 písm. d) zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, platí, že daný slib zavazuje. Jedná se o deklaraci základní zásady závazkového práva pacta sunt servanda. Zároveň dle § 5 odst. 1 občanského zákoníku platí, že kdo se veřejně nebo ve styku s jinou osobou přihlásí k odbornému výkonu jako příslušník určitého povolání nebo stavu, dává tím najevo, že je schopen jednat se znalostí a pečlivostí, která je s jeho povoláním nebo stavem spojena. Jedná-li bez této odborné péče, jde to k jeho tíži.
Dobrý den,
je nám líto, že vše neproběhlo hladce a podle Vašich představ. Rádi bychom objednávku prověřili.
Poprosím vás o zaslání čísla objednávky na info@o2guru.cz .
S pozdravem
Jakub Šupol, Guru pro Social Media, O2 Czech Republic a.s.
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost jsme proto nuceni uzavřít.