Společnost


Bombex Company s.r.o.

Počet nahlášených stížností:214
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

41%
59%
Toto skore je založeno na 24 stížnostech.

#61613Nevyřízení reklamace

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

15 dnů 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
24.10.2022, před 2 lety

Lenka Kocourková

Znění stížnosti

2x jsem reklamovala ruční pilku Brenchie, byla vrácena jako opravená, ale dlouho nevydržela. Po první reklamaci mi byla vrácená dokonce i jiná pilka než kterou jsem zakoupila. Při druhé reklamaci vrácená pilka nebyla řádně zabalená a při manipulaci se volně pohybovala s baterií, nabíječkou i s příslušenství. Když jsem s ní chtěla řezat nešla. Takže je připravena na třetí reklamaci. Již nemám důvěru k prodávajícímu a v podstatě i k výrobku. Bohužel nikde není možné zjistit na společnost telefon ani e-mail a tak je zákazník odkázán pouze na písemnou komunikaci přes Českou poštu nebo jinou zasilatelskou společnost.


Produkt

Elektrická ruční pilka BRENCHIE


Požadované řešení

Pilku posílám zpět prodávajícímu a žádám o navrácení uhrazené částky, která mi byla vyfakturovaná.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.10.2022 09:59, před 2 lety

Spotřebitel může uplatnit právo z vady, která se vyskytne u spotřebního zboží v době 24 měsíců od převzetí. Podnikatel má dle § 19 odst. 3 zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, povinnost vyřídit reklamaci bez zbytečného odkladu. Nejdelší možná lhůta je přitom zásadně 30 dní. Jediná výjimka je v situaci, kdy se podnikatel se spotřebitelem výslovně dohodne na delší reklamační lhůtě. Tato lhůta se dle rozhodnutí Nejvyššího soudu ČR (viz sp. zn. 33 Cdo 3228/2009) vztahuje také na povinnost prodávajícího informovat spotřebitele o vyřízení reklamace.

Pokud byla první reklamace vyřízena způsobem, že byla dodána jiná věc, přičemž se nejednalo o nový kus stejné věci, jednalo by se zřejmě o nevyřízení reklamace řádně, jelikož tuto možnost zákon při vyřízení reklamace nenabízí.

Pokud došlo k poškození během reklamace:
V souladu s ustanovením § 2944 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, za poškození, ztrátu nebo zničení věci odpovídá ten, kdo ji převezme za účelem splnění své povinnosti ze smlouvy. Není rozhodné, jak ke škodě došlo, jestli někdo porušil povinnost nebo ne, zda se tak stalo při vlastním plnění závazku nebo při přepravě či skladování věci.

Reklamační protokol by v tomto případě mohl sloužit k prokázání stavu věci v době předání k reklamaci, pokud by vzhledem k povaze poškození (zjevné) bylo možné předpokládat, že bude v protokolu v rámci zhodnocení stavu věci uvedeno. Vzniklou škodu je vhodné namítnout ihned při převzetí, aby subjekt nemohl namítnout, že k ní došlo v mezidobí.

Nemá-li věc vlastnosti stanovené v § 2161 občanského zákoníku, může kupující požadovat i dodání nové věci bez vad, pokud to není vzhledem k povaze vady nepřiměřené, ale pokud se vada týká pouze součásti věci, může kupující požadovat jen výměnu součásti; není-li to možné, může odstoupit od smlouvy. Je-li to však vzhledem k povaze vady neúměrné, zejména lze-li vadu odstranit bez zbytečného odkladu, má kupující právo na bezplatné odstranění vady.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
4.11.2022 16:00, před 2 lety

Dobrý den, omlouváme se za nepříjemnosti, všechny požadavky řešíme pečlivě ve prospěch zákazníka. Prosíme ozvěte se nám na email info@nakupdarek.cz, kde rádi vaší záležitost vyřešíme k vaší spokojenost. :)

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
9.11.2022 10:45, před 2 lety


Lenka Kocourková

Hodnocení:

Komentář: Přestože jsem chtěla místo výměny výrobku vrátit uhrazenou částku za nákup pilky, od dodavatele mi byla poslaná další ruční pilka Brenchie s příslušenství, tentokrát již ve vhodné krabici a všechno příslušenství bylo lépe zabalené. Při zkoušce funkčnosti pily,
z motoru jiskří. Nevím zda je to v pořádku, zda se takto má motor při uvedení do provozu chovat. Tak uvidím, jak dlouho bude pilka funkční. Přijde mi dost nekorektní, že při vracení výrobku prodejci ohledně reklamace, poštovní výlohy jdou za zákazníkem a ne za prodejcem, potažmo za výrobcem.

Vyjádření dTestu k uzavření případu

Publikováno
9.11.2022 11:48, před 2 lety

Protože spotřebitelka uzavřela stížnost s dosažením dohody, budeme toto rozhodnutí respektovat.

Závěrem však dodáváme, že by spotřebitelka neměla užívat zboží, které by mohlo být zdraví nebezpečné (jiskření z motoru). Takové zboží je (při nejmenším) vhodné reklamovat. Při třetí reklamaci stejné vady je možné žádat i odstoupení od smlouvy pro opakovaný výskyt vady, pokud se jedná o jiné vady, má spotřebitelka tuto možnost v případě čtvrté reklamace. V případě uznání této reklamace je pak prodávající povinen respektovat odstoupení od smlouvy spotřebitelem.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.