Společnost


ELGAS Energy, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:312
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:14
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#61614Neobdržené vyúčtování plynu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 20 dnů 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
24.10.2022, před 2 lety

Jan Macák

Znění stížnosti

Dobrý den, byla jsem do 6/2022 zákazníkem společonosti Strong energy, od 07/22 jsem byla převedena (dle dopisu,bez změny smluvních podmínek) k společnosti ELGAS Energy,s.r.o.Dle následného dotazu na Strong energy, kdo provede vyúčtování plynu, mi bylo sděleno, že vyúčtování včetně preplatku, nedoplatku, provede společnost ELGAS energy. Následovala korespondence e-mailem,na který nikdo nereagovala. K 1.9.2022jsem obdržela e-mail od společnosti ELGAS energy s novým platebním kalendářem v tzv. programu Suprior(spotové ceny) a možností odstoupení od smlouvy do 17.9.2022.Této možnosti jsem využila a odešla ke společnosti Centropol, která vše zařizovala. Nicméně do dnešního dne společnost ELGAS Energy nereaguje na e-mail ani telefon a vyúčtování ne dodáno.


Produkt

EIC kód: 27ZG300Z0070300I


Požadované řešení

pomoc při vyřízení vyúčtování plynu
případně rada jak postupovat dále


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.10.2022 14:20, před 2 lety

Pokud spotřebiteli nebylo dodáno vyúčtování za vyúčtovací období, měl by spotřebitel uplatnit reklamaci. V takovém případě je společnost povinna reklamaci vyřídit a písemně informovat spotřebitele o vyřízení reklamace do 15 kalendářních dnů ode dne doručení reklamace.

Za nedodržení lhůty pro vyřízení reklamace vyúčtování dodávky plynu náleží spotřebiteli náhrada ve výši 750 Kč za každý den prodlení, nejvýše však 7 500 Kč a za nedodržení lhůty pro vyřízení reklamace vyúčtování elektřiny ve výši 600 Kč za každý den prodlení, nejvýše však 24 000 Kč.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má možnost obrátit se na Energetický regulační úřad, který rozhoduje spory mezi zákazníkem a obchodníky o splnění povinností ze smluv, jejichž předmětem je dodávka nebo distribuce elektřiny, plynu nebo tepelné energie. (více informací je možné vyhledat na webové adrese www.eru.cz/cs/informacni-centrum).

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.2.2023 11:33, před rokem

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.