Počet nahlášených stížností: | 312 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 14 |
DObrý den
Tímto bych chtěla podat stížnost na společnost Elgas Energy,s.r.o
Neakceptují ukončení smlouvy kdy už moje maminka je u jiné společnosti podotýkám že moje maminka je důchodkyně.Komunikace s nimi velmi obtížná telefon neberou na email odpovídají jak se jim chce.Nesmyslné navyšování záloh za plyn zasílání neoprávněných upomínek.
Získávání zákazníku podvodným způsobem kdy ze zákazníka vymámí informace pod kterou společnost spadají poté dají podepsat papíry s tím že jsou od společnosti u které je daný zákazník zaregistrován.Nedodané vyúčtování po ukončení smlouvy.Kdybych tu měla vše rozepsat asi by mi tento formulář nestačil.Tímto je teda stížnost podána ajak vidím nejsme sami co mají problémy s danou společností.
zálohy na plyn
Nám postačí pouze kladné vyřešení a zaslání konnečného vyúčtování
|
Tweet |
Nedodání vyúčtování:
Pokud spotřebiteli nebylo dodáno vyúčtování za vyúčtovací období, měl by spotřebitel uplatnit reklamaci. Reklamuje-li spotřebitel vyúčtování, je dodavatel povinen vyřídit reklamaci ve lhůtě 15 kalendářních dní. Nedodržení lhůty je sankcionováno v případě plynu částkou 750 Kč za každý den prodlení, nejvýše však do částky 7 500 Kč (dle § 16 odst. 3 písm. a) vyhlášky č. 545/2006 Sb.).
Podnikatele je možné vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu. Zaslání předžalobní výzvy nikoho nezavazuje k podání žaloby u soudu. Ale při projednání sporu před soudem, má v případě úspěchu ten, kdo vyzval protistranu předžalobní výzvou, právo na náhradu nákladů řízení. Jejím zasláním je zároveň dlužník upozorněn na možnost uhradit dluh bez dalších soudních výdajů. Více informací ohledně náležitostí předžalobní výzvy je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3511/predzalobni-vyzva.
Ukončení dodávek od ELGAS Energy, s.r.o:
Závazek lze vypovědět, ujednají-li si to strany nebo stanoví-li tak zákon. Je-li závazek vypovězen, zaniká uplynutím výpovědní doby. Lze-li však závazek vypovědět bez výpovědní doby, zaniká závazek účinností výpovědi. Tato výpovědní doba bývá stanovena ve smlouvě.
V tomto případě by se mohlo jednat o souběh dodavatelů. Dodavatelé nemohou chtít nic duplicitně, tedy nemohou zároveň požadovat peníze za stejné plnění.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při Energetickém regulačním úřadu. Podání návrhu na zahájení spotřebitelského sporu nepodléhá zaplacení správního poplatku. Více informací o tomto řízení může spotřebitel nalézt zde: https://www.eru.cz/mimosoudni-reseni-sporu. Kontakty na Energetický regulační úřad je možné nalézt zde: https://www.eru.cz/kontakty.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.