Počet nahlášených stížností: | 23 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 17.7.2022 jsem objednala sadu míčků a tričko a zaplatila tentýž den kartou 1165,- Kč. Do dnešního dne jsem neobdržela ani objednané zboží, ani peníze. Po několika urgencích mi bylo sděleno, že tričko stále není, tak jsme dohodli, že pošlou jen míčky a za tričko peníze zpět. Tento poslední hovor se odehrál dne 30.9. Od té doby se nic nestalo, nemám ani zboží ani peníze. Nechala jsem společnosti Webgolf dostatečný prostor k nápravě, ale protože je to už opravdu dlouhá doba, volím tuto cestu k vyřešení mého problému.
Srixon Soft Feel Lady dámské golfové míčky s potiskem ZDARMA, růžové, kod 7724116, Under Par Sleeveless Golf Polo Ladies, kod 361649-Pink/White-10 (S)
Zaslání míčků a vrácení peněz za tričko, nebo vrácení celé částky.
|
Tweet |
Pokud spotřebitel uhradil kupní cenu zboží, prodávající má povinnost zboží dodat. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitel požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen plnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitel prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).
Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník. Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebiteli tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.
Nereaguje-li prodávající na e-maily, je vhodné zvolit komunikaci v písemné formě (nejlépe doporučený dopis). V případě, že prodávající nevrátí spotřebiteli peněžní prostředky v přiměřené době po odstoupení, je možné prodávajícího vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a zákona č. 99/1963 Sb., občanský soudní řád. Zaslání předžalobní výzvy nikoho nezavazuje k podání žaloby u soudu. Ale při projednání sporu před soudem, má v případě úspěchu ten, kdo vyzval protistranu předžalobní výzvou, právo na náhradu nákladů řízení. Jejím zasláním je zároveň dlužník upozorněn na možnost uhradit dluh bez dalších soudních výdajů. Více informací ohledně náležitostí předžalobní výzvy je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3511/predzalobni-vyzva. Zároveň spotřebitel může žádat zákonný úrok z prodlení [viz § 1970 občanského zákoníku (ve výši stanovené nařízením vlády č. 351/2013 Sb.)].
Platil-li spotřebitel při nákupu přes internet platební kartou a obchodník nedodá objednané zboží, může spotřebitel využít bankovní nástroj zvaný zpětná platba (chargeback). S jeho pomocí lze za určitých podmínek získat peníze zpět. V případě problému by měl spotřebitel co nejdříve kontaktovat svou banku s žádostí o provedení zpětné platby. Žádost je vhodné podpořit relevantními dokumenty, například kopií komunikace s obchodníkem atd.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Dobrý den, paní Čermáková,
omlouváme se za zdržení způsobené nedostupností jedné položky. Část objednávky byla dnes expedována a za zbylou část byla vrácena částka zpět na účet.
Děkujeme a ještě jednou se velice omlouváme za komplikace a nepříjemnosti tímto způsobené, WebGolf.cz
Dobrý den, paní Čermáková,
omlouváme se za zdržení způsobené nedostupností jedné položky. Část objednávky byla dnes expedována a za zbylou část byla vrácena částka zpět na účet.
Děkujeme a ještě jednou se velice omlouváme za komplikace a nepříjemnosti tímto způsobené, WebGolf.cz
Děkujeme za odpověď.
Stížnost nyní přeřazujeme na spotřebitele, aby mohl dodání zboží a vrácení peněz za zbytek zboží potvrdit.
Dnes jsem obdržela míčky, ovšem jiné, než jsem objednala. Objednala jsem růžové a dodány byly bílé. Růžové jsem chtěla, ne bílé (a levnější). Objednané a obdržené zboží je možno vidět na přiložených obrázcích.
Peníze stále nedorazily.
Nevím co už dělat s tak nespolehlivým dodavatelem
Děkujeme za odpověď.
Jestliže bylo dodáno jiné zboží, které neodpovídá objednávce, může jej spotřebitel reklamovat.
Stížnost nyní přeřazujeme na společnost, aby byla o situaci informována a mohla se k ní vyjádřit.
Dobrý den,
částka byla zákaznici již vrácena, prosím tedy o kontrolu účtu. Pokud zákaznice obdržela míčky v jiné barvě, prosíme o kontaktování pro výměnu za správné. Předávám zároveň kolegům k řešení, aby zákaznici kontaktovali pro urychlené vyřešení této nepříjemnosti.
Děkujeme, WebGolf.cz.
Děkujeme za rychlou odpověď.
Stížnost nyní přeřazujeme na spotřebitelku, aby mohla informovat o vývoji stížnosti a po přijetí nových míčků následně mohla stížnost uzavřít.
Částka za tričko byla vrácena. Míčky stále neřešeny, na můj email webgolf neodpovídá. Zde se vyjadřuje velice vstřícně, ale realita je jiná.
Děkujeme za odpověď.
Stížnost nyní přeřazujeme na společnost, aby se k uvedeným skutečnostem mohla vyjádřit a především informovat o tom, kdy budou správné míčky dodány.
Dobrý den, s paní Čermákovou komunikujeme po emailu a domluvili jsme se na výměně chybného zboží. Hezký den, WebGolf.cz.
Děkujeme za informaci.
Stížnost nyní přeřazujeme zpět na spotřebitelku, aby po výměně zboží mohla stížnost uzavřít.
Dne 9.11. jsem po dohodě s webgolfem odeslala nesprávné míčky zpět. Dle trasování zásilkovny bylo zboží přijato webgolfem v pátek dne 11.11. (připojuji přehled). Webgolf nejen že mi do dnešního dne, tj. 10 dní po převzetí zásilky, nepotvrdil převzetí zboží, ale nemám ani náznak toho, že by zaslali správné zboží. Nevím, co k tomu říci. Na těchto stránkách se WebGolf vyjadřuje velmi vstřícně, ale realita je opravdu velmi odlišná.
Děkujeme za odpověď.
Stížnost nyní přeřazujeme na společnost, kterou žádáme o potvrzení převzetí zboží od spotřebitelky a také o informaci, zda (a případně kdy) správné zboží spotřebitelce odeslala.
Dobrý den, zboží od paní Čermákové bylo přijato. Jelikož zatím není připraveno nové náhradní zboží, byla reklamace vyřízena vrácením částky. Zákaznice by částku již měla mít. Děkujeme, WebGolf.cz
Děkujeme za rychlou reakci.
Spotřebitelku žádáme o kontrolu účtu a potvrzení/vyvrácení výše tvrzené skutečnosti.
Hodnocení:
Komentář: Děkuji mnohokrát dTestu za pomoc, bez které by situace ještě zdaleka nebyla vyřešená. Skutečně neděkuji WebGolfu a budu varovat všechny mé golfové známé před tímto obchodem.