Společnost


Mobile-Maestro

Počet nahlášených stížností:106
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#61632Neoprávněně učtovaná částka 99 Kč 8x

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 20 dnů 16 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
24.10.2022, před 2 lety

Zdeněk Šalda

Znění stížnosti

V průběhu měsíce září a říjen mě z neznámých důvodů začaly chodit SMS s požadavkem na úhradu 99 Kč po týdnech. Tyto SMS jsem bohužel mazal a nereagoval. Byl jsem však překvapen, když jsem v posledních dvou vyúctovanich od společnosti O2 Czech objevil pod položkou internetové obchody celkem 8x 99 Kč, které byly bez mého vědomí odeslány ve prospěch “společnosti” Maestro Mobile. Zareagoval jsem dotazem na operátora O2 Czech, který možnost na odchod těchto peněz zablokoval.Nicméně se pokus ze SMS minulý týden opět opakoval, tentokrát však zablokování odchod peněz neumožnila. Z výše uvedeného vyplývá, že se tyto pokusy budou opakovat


Požadované řešení

Požaduji neprodlené vrácení částky 782 Kč, což obnáší neoprávněné obohacení společnosti Mobil Maestro na můj účet.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.10.2022 13:53, před 2 lety

Pokud prodávající požaduje platbu za službu, kterou spotřebiteli dodal, ačkoli si ji spotřebitel neobjednal, mohly být naplněny znaky agresivní obchodní praktiky, jež patří mezi zakázané nekalé obchodní praktiky podle zákona o ochraně spotřebitele. Spotřebitel by v takovém případě mohl žádat náhradu škody, která mu vznikla v souvislosti s porušením zákonné povinnosti ze strany prodávajícího.

Vzhledem k tomu, že se jedná pravděpodobně o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v smírného řešení sporů obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.

Spotřebitel také může kontaktovat svého operátora s žádostí o zrušení těchto plateb. Tím ale nemusí dojít ke zrušení služby - je proto vhodné kontaktovat přímo společnost (např. e-mailem).

Užitečné informace nalezne spotřebitel taktéž na webové adrese: http://www.platmobilem.cz/pro-verejnost/co-je-to-plat-mobilem. Blíže k možnostem odhlášení služby na http://www.platmobilem.cz/pro-verejnost/zruseni-objednavky-predplatneho-na-premium-sms

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.2.2023 11:43, před rokem

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.