Společnost


GORENJE spol.s r.o.

Počet nahlášených stížností:14
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#61634Funkce vestavěné trouby

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 20 dnů 13 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
24.10.2022, před 2 lety

Jakub Archalous

Znění stížnosti

Už od léta řeším závadu na elektrické vestavné troubě Mora. Trouba po 20 minutách pečení fouká do prostoru kuchyně tepelný výkon cca 500W. Z mého pohledu se jedná nefunkční izolaci mezi troubou a dochlazovacím prostorem z důvodu zkapávání vody a tuku právě na izolaci / do izolace. Tato konstrukční chyba trouby byla potvrzena i servisním technikem. Trouba po 2,5 letech provozu rozhodně nesplňuje energetickou třídu spotřebiče, se kterou jsem si produkt pořizoval.
Firma Mora resp. Gorenje se mnou komunikuje pouze v případě mého dovolání na servisní linku, ale nic dalšího se neřeší, neodpovídají mi ani na opakované emaily a bohužel se nesnaží závadu odstranit.


Produkt

VT537AW EVP341-444M(TROUBA EVP341-444M-VT537AW MOR) Art. no. : 728954 / 10


Požadované řešení

Oprava trouby tak, aby znovu splňovala energetickou třídu jako při nákupu spotřebiče.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.10.2022 11:01, před 2 lety

Spotřebitel může uplatnit právo z vady, která se vyskytne u spotřebního zboží v době 24 měsíců od převzetí. Pokud se prodávající zaváže zárukou za jakost nad zákonnou dobu 24 měsíců, jedná se o čistě smluvní vztah, a nároky z vad, které se vyskytnou v této pozdější době, se tudíž řídí uzavřenou smlouvou, resp. obchodními podmínkami. Není-li stanoveno jinak, zákon se použije podpůrně.

Vzhledem k tomu, že již dle popisu uplynula lhůta pro uplatnění práva z vady, je nárok spotřebitele na opravu minimální. Pokud by však byla uzavřena smluvní záruka za jakost (na delší dobu), bude se tento vztah řídit dle uzavřené smlouvy.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.2.2023 10:28, před rokem

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitel využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.