Počet nahlášených stížností: | 109 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
Dobrý den, nějakou dobu jsem ignoroval to že řidiči odjíždějí ze zastávky uplně v jiný čas než mají říkal jsem si že se to stát může, ale v tuto chvíli už to jinak nejde.Dnes ráno 25.10.2022 jsem měl nastoupit do autobusu u zastávky Damníkov Samoobsluha autobus má odjíždět ze zastávky v 7:06 já tam byl už radši v 7:00, čekal jsem do 7:20 ale pak jsem se dozvěděl že autobus už je dávno v Lanškrouně tudíž musel odjet ze zastávky Damníkov samoobsluha už před 7 hodinou.A také prosím aby pan řidič dodřžoval danou rychlost v úseku školy Damníkov člověk má problém se udržet na nohou když nejsou volná sedadla.
Byl to Bus 700934 6
Připomenout řidiči jízdní řád.
|
Tweet |
Stížnosti směřující vůči nedodržování jízdních řádů je vhodné a účelné směřovat přímo na konkrétního dopravce prostřednictvím jeho zákaznické telefonní linky či webového formuláře.
Zaměstnanec dopravní společnosti jedná za společnost, která by měla mít zvýšený zájem na jeho řádném plnění pracovních povinností. Z tohoto důvodu doporučujeme obrátit se se stížností přímo na společnost, která by měla přijmout účinná opatření k nápravě.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.