Počet nahlášených stížností: | 127 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 2 |
Dobrý den, dne 9.7.2022 jsme objednávali ve Vaší prodejně na Černém Mostě sedací soupravu. Byla nám vystavena objednávka, poté jsme zaplatili zálohu 40 000,- Kč. Čekací lhůta nám byla oznámena, že je 3 měsíce. Dne 22.8.2022 jsme k této objednávce ještě přiobjednali televizní křeslo, které jsme objevili ve Vaší sesterské prodejně v Čestlicích. 23. 10.2022 jsme doplatili celkovou částku i s dopravou a montáží. Dnes 25.10.2022 jsem si ověřila, zda již doplatek přišel. Bylo mi řečeno, že ano, ale že se čeká na přeskladnění televizního křesla. Mám otázku, za celé 3 měsíce se nemohlo toto křeslo přeskladnit k Vám, aby, když přijde sedací souprava, se vše mohlo přepravit na naší adresu? Budu čekat dalších 14 dnů, jak jsem se z telefonátu dozvěděla. Chápu objednací lhůtu sedací soupravy, která se vyráběla na míru, ale přeskladnění křesla mi vážně rozum nebere. Děláte si ze zákazníků srandu? Již delší čas jsme nuceni v obývacím pokoji sedět na židlích od kuchyňského stolu. Děti s rodinou nemohou přijet na návštěvu, jelikož je opravdu nemáme kam posadit. Szabóová
Produkt - PQSGM5
"Jen postěžovat" si opravdu nechci. A nechápu, proč já jako zákazník Vám mám navrhovat řešení!!!!! To nemyslíte vážně! Očekávám z právě z Vaší strany, jak k této mé stížnosti přistoupíte.
|
Tweet |
Pokud křeslo bylo k objednávce sedací soupravy přiobjednáno, ale doba dodání nebyla prodloužena (stále tedy platily 3 měsíce od data koupě sedací soupravy), má prodávající povinnost ve sjednaném termínu zboží dodat. Pokud tak neučiní, ocitá se v prodlení. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitel prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).
Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník. Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebiteli tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.