Počet nahlášených stížností: | 9 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
tato spolecnost je snad SEN! Po urgovani kde je me zbozi jsem nedostaval zadne odpovedi, z pocatku zvedali telefon, ale pak uz jen zavesili a konec. Nakonec jsem po dvou mesicich zbozi dostal zpet, ale SOK... poslali mi uplne jiny druh zbozi a za polovicni cenu! Ja myslel, ze mne omyjou... tak ted posilam zbozi zase zpet a cekam co bude, uz jsem ztratil nervy a najal si advokata, pokud mi do tydne nezaslou funkcni zbozi co jsem si objednal, tak s advokatem pry sepiseme trestni oznameni a muzou se tesit :-))) Michal PS: proboha od teto firmy, uz nikdy nic nekupujte!!! A zasadne neposilaji doklad o koupi a ani faktury! I kdyz jsem to nekolikrat urgoval!
http://www.detektivni-kancl.cz/3watt-rusicka-wifi-gps-l1-gps-l2-s-baterii-dosah-40m-prenosna-osobni-p8
5.3.2015 jsem zaslal zbozi zpet a pozaduji do 13.3.2015 plnou nahradu a to je zbozi co jsem si puvodne objednal a aby i fungovalo! Jinak reseni jsem uz nasel a to je muj advokat... tak jen cekat...
|
Tweet |
Jestliže prodávajícím dodaná věc neodpovídá objednávce, jedná se o nesplněnou jakost při převzetí. Spotřebitel proto musí vadu reklamovat a má mimo jiné právo na dodání nové věci bez vad. Právo na odstoupení od smlouvy a vrácení peněz má spotřebitel, pokud by dodání nové věci bez vad nebylo možné nebo pokud by reklamace nebyla vyřízena ve lhůtě 30 dnů ode dne uplatnění, ledaže si strany dohodly lhůtu delší. V případě koupě zboží na dálku má spotřebitel rovněž možnost od smlouvy odstoupit bez udání důvodu do 14 dnů. Pokud tedy spotřebitel dodanou věc vrací prodávajícímu, měl by určit, zda uplatňuje reklamaci nebo odstoupení od smlouvy. Podle § 16 z. o ochraně spotřebitele má prodávající povinnost na žádost spotřebitele vydat doklad o zakoupení výrobku, jinak se dopouští správního deliktu.
Společnost Tomtop security s.r.o. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se spotřebiteli. Vzhledem k tomu, že tato služba funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
Spotřebitel může svůj nárok nadále uplatňovat pouze v občanskoprávním řízení. V případě potřeby další konzultace je možné se obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.