Společnost


Aliexpress

Počet nahlášených stížností:12
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#61651Po vrácení zboží nedošlo k vrácení peněz za zboží.

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 19 dnů 20 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
25.10.2022, před 2 lety

Jiří Petráň

Znění stížnosti

Dodané zboží neodpovídá popisu, není značky PIXEL, nemá antény (bez funkce22 antén), zboží má jinou, bohužel nižší cenu...
Po vyvolání sporu (reklamace ze dne 4.7.2022) bylo dne 12.8.20 dosaženo Aliexpressem řešení: vrácení zboží/vrácení peněz.
Zboží bylo vráceno dne 18.8.2022 v 10,11 prostřednictví Česé pošty (služba návrat zdarma Aliexpress). Do dnešního dne peníze vráceny nebyly přes opakované urgence prodejce Pixlink global store. Prodejce sice deklaruje ochotu peníze vrátit, ale stále se vymlouvá na pomalou dopravu (poslední zpráva 10.10.2022) že bude po dodání upozorněn skladem atd.
ALIEXPRESS přitom slibuje vrácení do 15ti dnů...

Objednávka č: *** ze dne 22.6.2022 Vráceno: 18.8.2022
Adresát dle služby Návrat zdarma: DD-YUYQNGHe, Alfonsstrase 34, 5270 Aachen, Germany
Zásilka č.***
Sledovací č.***
Zákazník č.***


Produkt

Objednané zboží: bezdrátový wifi router zn.PIXEL 1200 Mb/s v ceně 26,35US/636,12Kč (model již prodejce nenabízí)


Požadované řešení

Prosím o urychlené vácení zaplacené částky 26,35US/636,12Kč


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.10.2022 12:18, před 2 lety

Prostřednictvím portálu Aliexpress může spotřebitel uzavírat smlouvy s velkým množstvím prodejců. Prodávajícím je v tomto případě společnost sídlící v Číně, tedy může vzniknout problém s faktickým vymáháním práva, protože se nejedná o český subjekt. Pokud společnost nesplní dobrovolně své závazky, musel by se spotřebitel domáhat plnění soudní cestou.

Obecně platí, že od oznámení odstoupení od smlouvy prodávající musí vrátit veškeré finanční prostředky do 14 dní.

Platil-li spotřebitel při nákupu přes internet platební kartou, může využít bankovní nástroj zvaný zpětná platba (chargeback). S jeho pomocí lze za určitých podmínek získat peníze zpět. V případě problému by měl spotřebitel co nejdříve kontaktovat svou banku s žádostí o provedení zpětné platby. Žádost je vhodné podpořit relevantními dokumenty, například kopií komunikace s obchodníkem atd.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt (zahraniční subjekt se sídlem v Číně), nemůže se spotřebitel obrátit na Českou obchodní inspekci ani Evropské spotřebitelské centrum. V případě, že se spor nepodaří vyřešit smírnou cestou bude se spotřebitel moci obrátit na dozorový orgán v zemi sídla společnosti.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.2.2023 10:19, před rokem

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.