Společnost


DEPEDOM s.r.o.

Počet nahlášených stížností:6
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#61654Nevrácená platba

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 19 dnů 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
25.10.2022, před 2 lety

Monika Kohutova

Znění stížnosti

Dne 11.10.2021 jsem si objednala postel.
Dne 12.10.2021 jsem zaplatila za tuto postel částku 11 925,65 Kč. Ten stejný den jsem se rozhodla, ze vezmu postel jinou a to levnější. Domluvila jsem se s firmou (mám to v e-mailu), ze nebudu novou objednávku platit, ale ze mi rozdíl vrátí (rozdíl činí 3 147,95 Kč)
Dne 13.10.2021 objednána nova postel za 8 777,70 Kč, předchozí objednávka stornována.
Postel mi dorazila někdy v polovině listopadu.
Dne 8.12.2021 jsem psala o vracení peněz - reakce byla, ze to popozenou a bude to co nejdříve.
Dne 19.1.2022 jsem opět psala a stejná odpověď.
Dne 24.1.2022 mi poslali opravy daňový doklad, ze ho chtějí potvrdit a podepsat. Byl na špatnou částku.

Od te doby mi nikdo nebyl schopny nový opravny daňový doklad poslat. Volám k nim každou volnou chvíli, několikrát za týden, vezmou mi to tak 1x za měsíc a vždy slíbí, ze se na to někdo podívá.

Dne 15.8.2022 jsme si částku odsouhlasili v e-mailu.
Od te doby stále nic.


Požadované řešení

Chtěla bych vrátit peníze na ktere čekám již déle než rok. Jedna se o částku 3 147,95 Kč.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.10.2022 12:16, před 2 lety

Zadržuje-li podnikatel peněžní prostředky spotřebitele bez právního důvodu, jedná se o bezdůvodné obohacení (ve smyslu § 2991 a násl. občanského zákoníku). Kdo se bezdůvodně obohatil, je povinen získaný majetkový prospěch vrátit ochuzenému bezprostředně po výzvě. Pokud tak neučiní, ocitá se v prodlení a ochuzený má možnost navíc požadovat zákonný úrok z prodlení.

Podnikatele je možné vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu. Zaslání předžalobní výzvy nikoho nezavazuje k podání žaloby u soudu. Ale při projednání sporu před soudem, má v případě úspěchu ten, kdo vyzval protistranu předžalobní výzvou, právo na náhradu nákladů řízení. Jejím zasláním je zároveň dlužník upozorněn na možnost uhradit dluh bez dalších soudních výdajů. Více informací ohledně náležitostí předžalobní výzvy je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3511/predzalobni-vyzva.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.2.2023 10:19, před rokem

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.