Společnost


David Aprias

Počet nahlášených stížností:4
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#61655BYL MI UKRADEN MOBIL!

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 19 dnů 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
25.10.2022, před 2 lety

Václav Khýr

Znění stížnosti

Dal jsem svůj mobil k opravě. Po pár týdnech mi přišla sms, že se mám pro své zařízení dostavit. Na prodejně mi bylo sděleno, že nemám lístek k vyzvednutí. Chtěl jsem se tedy prokázat OP a sms, ve které mě vyzývali, abych se pro mobil dostavil. Vysoce arogantním přístupem jsem byl odmítnut. Bylo mi navrhnuto, že mě vyhledají v kamerových systémech, aby si prokázali, že jsem jim dával zařízení k opravě právě já. Do té doby, než se mi ozvou jsem je vůbec neměl kontaktovat, že se mi ozvou sami. Po pár týdnech jsem začal celou situaci řešit znovu. V jednom telefonickém hovoru jsem si vyslechl, že celá ta situace je moje vina, protože mám ve věcech nepořádek. Jiný telefonát mi dokonce zavěsili v půlce věty (upozorňuji že jsem po celou dobu jednal korektně, neosobně a slušně). Odtud jsem začal věc řešit už jen prostřednictvím emailu. Tím ze strany Levnejmobil.cz (David Aprios) vymizely invektivy, ale začali jiné pravidla. Na kamerové záznamy se zapomnělo, namísto toho jsem měl zaslat fakturu. Když jsem zaslal fakturu, chtěl se po mě dokument, kde je mé jméno a zároveň výrobní číslo mého mobilu. Upozornil jsem na to, že takový dokument neexistuje a zaslal fotografii krabice, kde je uvedeno výrobní číslo mobilu. Email jsem posílal třikrát a až když jsem hrozil policií, byl mi zaslán zkopírovaný první email, který samozřejmě nereflektoval můj dotaz. Na policii mi sdělili, že mám celou věc řešit osobně a v případě dalších komplikací si zavolat policejní hlídku přímo na místo. Na prodejně mi prodejce David Aprios, sdělil, že mě v kamerových systémech nikdy neviděl a co víc, že tam můj mobil zanesl někdo jiný. Upozorňuji, že jsem sebou měl kamaráda (svědka), který se mnou byl, když jsem tam mobil dával. Prodejce (D.A.) nám oznámil, že má v počítači zapsané jiné jméno člověka, který tam můj mobil údajně přinesl, ale že ho nemůže sdělit. Po přivolání policejní hlídky se policistům zmínil, že jej při mé předchozí návštěvě prodejny ostatní zákazníci přede mnou varovali.
Konec dobrý není. Policie nezmohla nic. Prodejce byl arogantní, ale klidný. Policistům odmítl ukázat jméno osoby, která tam údajně můj mobil přinesla. Policie mi sdělila, že je v tomhle ohledu bezmocná, protože se jedná o občansko-právní spor. A tak jsem před zraky policistů přišel o mobil. :)


Produkt

mobilní telefon Xiaomi POCO M3, 4 GB/64GB, Power Black


Požadované řešení

Navrácení mého zařízení.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.10.2022 12:36, před 2 lety

K vyzvednutí zboží z reklamace není třeba lístek k vyzvednutí (i přes to že je to zřejmě nejlepší způsob prokázání, že zboží náleží spotřebiteli). Spotřebitel tedy může žádat vydání zboží i na základě SMS zprávy, která mu byla zaslána, společně s prokázáním totožnosti pomocí občanského průkazu, tak jak zde spotřebitel učinil.

Podnikatele je možné vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu. Zaslání předžalobní výzvy nikoho nezavazuje k podání žaloby u soudu. Ale při projednání sporu před soudem, má v případě úspěchu ten, kdo vyzval protistranu předžalobní výzvou, právo na náhradu nákladů řízení. Jejím zasláním je zároveň dlužník upozorněn na možnost uhradit dluh bez dalších soudních výdajů. Více informací ohledně náležitostí předžalobní výzvy je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3511/predzalobni-vyzva.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.2.2023 10:16, před rokem

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitel využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.