Společnost


Vodafone Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:707
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:14
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

54%
46%
Toto skore je založeno na 147 stížnostech.

#61661Volací jistina

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 10 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
25.10.2022, před 2 lety

Sebastian Kyjonka

Znění stížnosti

DOBRÝ DEN
MÁM TAKOVÝ PROBLÉM S VODAFONEM. JSEM 15 LET U VODAFONU A MĚNIL JSEM TARIF NA JINÝ DNE 26.05.2022. A NA POBOČCE PŘI PODEPSÁNÍ SMLOUVY CHTĚLI PO MNĚ ZALOHU NA VOLACÍ LISTINU ZAPLATÍT 1000KČ. ŽE PO TŘECH MĚSÍCÍCH JE VRATNÁ. JELIKOŽ JSEM STÁLÝM ZÁKAZNÍKEM TAK BY TO MĚLO BÝT BEZ ZALOHY 1000KČ. ALE BYL JSEM UŽ ZNECHUCEN JEDNÁNÍM NA POBOČCE. A JEJÍMI ZMATKY. PAK JSEM MUSEL ŘEŠIT ŠPATNĚ NASTAVENÝ TARIF U OPERÁTORA VODAFONE. DVA DNY TO TRVALO NEŽ VŠE DALÍ DO POŘÁDKU. O CO SE JEDNÁ DNES? DNE 18.09.2022 JSEM REKLAMOVAL VOLACÍ LISTINU. MĚLI TO VYŘEŠIT DO 19.10.2022. VOLAL JSEM NA OPERÁTORA MINIMÁLNĚ 10 KRÁT. A NIKDO TO NEŘEŠÍ. PRVNĚ SE VYMLOUVALI NA STAROU ADRESU PAK NA LHŮTU. A 1000KČ NEMÁM ZPĚT A UŽ TO JE DVA MĚSÍCE PO LHŮTĚ. CHTĚL BYCH ZRUŠIT VODAFON TARIF BEZ POKUTY. JELIKOŽ JE VÍNA NA STRANĚ VODAFONU A PORUŠILI ZASE PRAVIDLA.


Požadované řešení

VRÁCENÍ VOLACÍ LISTINY. A ZRUŠENÍ TARIFU BEZ POKUTY A DOPLATKU .


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.10.2022 13:30, před 2 lety

V obchodních podmínkách společnosti je uvedeno, že společnost vyřídí reklamaci bez zbytečného odkladu, nejpozději do 1 měsíce ode dne jejího doručení, případně do 2 měsíců, vyžaduje-li vyřízení reklamace projednání se zahraničním provozovatelem.

V případě, že se však jedná o situaci, která nevyžaduje projednání se zahraničním provozovatelem, jednalo by se o situaci, kdy reklamace nebyla řádně a včas vyřízena.

Pokud podnikatel nevyřídí reklamaci ve stanovené době, jedná se o podstatné porušení smlouvy. Dle § 2002 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, má v takovém případě spotřebitel právo odstoupit od smlouvy.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při Českém telekomunikačním úřadu. Tato služba je zpoplatněná 200 Kč (pokud se spor týká peněžitého plnění, je poplatek 4 % z této částky, avšak nejméně 200 Kč). Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://www.ctu.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://www.ctu.cz/kontakt.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
31.10.2022 07:01, před 2 lety

Dobrý den, pane Kyjonko, je mi líto, pokud došlo k nedorozumění. Jistinu zákazníkům vracíme automaticky po splnění podmínek a způsobem, který zákazník uvedl při aktivaci smlouvy. Pokud u zákazníka dojde ke změnám údajů, je zákazník, v souladu s Všeobecnými podmínkami, povinen nám danou změnu nahlásit do 7 dnů od změny. Pokud jste tak učinil až později, mohlo se stát, že Vám jistina byla zaslána na původní adresu.
Abychom se na to mohli podívat, napište nám přes reklamační formulář https://www.vodafone.cz/pece/formular-reklamace (pokud máte aktivní služby Vodafone) nebo poštou: Vodafone Czech Republic a.s., Reklamační oddělení, náměstí Junkových 2, 155 00 Praha 5. Děkuji za pochopení. Přeji Vám pěkný den. Lenka Pilná Péče o zákazníky

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
31.10.2022 08:59, před 2 lety


Sebastian Kyjonka

DOBRY DEN
ZMĚNA ADRESY BYLA DÁVNO NAHLÁŠENA. ALE VAŠÍ PRODEJCI A OPERÁTOŘI JI PROSTĚ NE SMAZALY. MÁTE KOPIE MÝCH ROZHOVORU S OPERÁTOREM JAK ŘÍKÁM ABY ADRESU SMAZAL. PROTO JSOU HOVORY NAHRÁVANÉ ABY SE TO DALO DOHLEDAT. NEVÍM JAK DLOUHO TO JEŠTĚ CHCETE ŘEŠIT. JA JSEM JASNĚ POPSAL SVOU SITUACÍ. A NA MOJÍ ŽÁDOSTI TRVÁM.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
31.10.2022 15:47, před 2 lety

Děkujeme stranám za součinnost.

Spotřebiteli doporučujeme využít kontaktního formuláře, který společnost uvedla.

Stížnost nyní přeřazujeme na společnost, aby se mohla vyjádřit ke skutečnostem uvedeným spotřebitelem.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
8.11.2022 09:58, před 2 lety

Dobrý den, pane Kyjonko, kvůli ochraně osobních údajů nemůžeme řešit konkrétní záležitosti prostřednictvím stránek třetích stran. Ze stejného důvodu nemám k Vaší stížnosti žádné informace, proto jsem Vám nabídla, abyste nás ohledně vyřešení situace kontaktoval přes reklamační formulář https://www.vodafone.cz/pece/formular-reklamace (pokud máte aktivní služby Vodafone) nebo poštou: Vodafone Czech Republic a.s., Reklamační oddělení, náměstí Junkových 2, 155 00 Praha 5. Děkuji za pochopení. Přeji Vám pěkný den. Lenka Pilná Péče o zákazníky

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
8.11.2022 12:11, před 2 lety


Sebastian Kyjonka

DOBRÝ DEN
JE MI LÍTO ŽE TO MUSÍME TADY ŘEŠIT. ALE NA PRODEJNĚ I OPERÁTOŘI NIC NE VYŘEŠILI. I KDYŽ BY BYLA U VÁS ŠPATNÁ ADRESA, A PŘI REKLAMACÍ SE ZMĚNÍ ADRESA A PŘIDÁ ČÍSLO ÚČTU NA KTERÝ JSTE MOHLI POSLAT PENÍZE. VRATNÁ LISTINA KTERÁ SE ŘEŠÍ OD 18.09.2022 JEŠTĚ NEBYLA VRÁCENA. I KDYŽ JSEM REKLAMACI PODAL A MĚLO BYT VYŘÍZENÉ DO 20.10.2022. ŘÁDNÉ VYJÁDŘENÍ ANI TELEFON Z VODAFONU NEBYL. A PODAL JSEM TO NA REKLAMAČNÍ ODDĚLENÍ. A ŽÁDNÁ ODPOVĚĎ. UŽ NEVÍM KDE BYCH SE MĚL OBRÁTIT A NA KOHO. PROTO TRVÁM NA MYCH PODMÍNKÁCH KTERÉ JSEM NAVRHNUL.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.11.2022 11:06, před 2 lety

Děkujeme stranám za součinnost.

Protože společnost uvedla, že stížnost zde nemůže řešit z důvodu ochrany osobních údajů a zaměstnanci, kteří zde reagují nemají ke stížnosti z tohoto důvodu ani informace, díky kterým by mohli stížnost vyřešit, doporučujeme spotřebiteli, aby využil reklamačního formuláře a vyčkal na odpověď společnosti. Tu tímto žádáme o rychlé vyřízení.

Stížnost přeřazujeme zpět na spotřebitele, aby mohl informovat o dalším vývoji stížnosti (např. po odpovědi z reklamačního oddělení společnosti).

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
16.11.2022 16:19, před 2 lety


Sebastian Kyjonka

DOBRÝ DEN
VIDÍM ŽE NA TO NEMÁ VLIV DTEST. A VODAFONE TO TADY NECHCE ŘEŠIT. POSLAL JSEM REKLAMACI NA ODDĚLENÍ VODAFONE. TADY MÁTE CO JSI VODAFONE VYMYSLEL ABY NEMUSEL UZNAT SVOU VÍNU:


08. 11. 2022 14:30
Dobrý den

vážím si toho, že už 15 let využíváte služby Vodafonu, a je mi líto, že došlo k popsané situaci.

O vrácení Volací jistiny mohou zákazníci požádat po řádném uhrazení tří po sobě jdoucích Vyúčtování vystavených po složení Volací jistiny, nebo po ukončení služeb. Jistinu vrátíme do 60 dnů od přijetí žádosti nebo od ukončení služeb. Volací jistiny také zákazníkům vracíme sami bez toho, aby zákazníci museli o jistinu žádat, a to způsobem, který nám zákazníci v minulosti zadali.

Zkontrolovala jsem Váš zákaznický účet, ale žádnou chybu ze strany Vodafonu jsem nezaznamenala a reklamaci bohužel nemůžu uznat. Volací jistinu 1 000 Kč složenou 26. 5. 2022 v prodejně jsme Vám vrátili my automaticky. Dne 11. 9. 2022 jsme jistinu převedli na úhradu Vyúčtování a 15. 9. 2022 jsme zadali odeslání částky 1 000 Kč na adresu Moskevská 172/13, Karviná, kterou jste u nás měl zadanou jako adresu pro vracení Volacích jistin a přeplatků. Poukázka 19. 9. 2022 odešla na tuto adresu. Je mi líto, ale do 15. 9. 2022 jsme od Vás žádné oznámení o změně adresy pro vracení Volacích jistin a přeplatků neobdrželi.

Dne 19. 9. 2022 jste požádal naši operátorku o vrácení Volací jistiny 1 000 Kč na adresu Dětmarovice 461. V té době ale byla už jistina odeslaná na adresu Moskevská 172/13, Karviná. Museli jsme tedy počkat, až nám pošta vrátí poukázku zpět, abychom Vám mohli platbu poslat znovu na jinou adresu.

Dne 7. 11. 2022 jsme Vaši poukázku obdrželi zpět nevyzvednutou a nyní Vám částku 1 000 Kč odesíláme znovu, tentokrát na adresu novou adresu. Poukázku obdržíte do 30 dnů.

Ohledně Vámi zmiňovaného zrušení služeb jsem bohužel nucena připomenout, že při předčasném ukončení smlouvy o poskytování zvýhodněných podmínek uzavřené 26. 5. 2022 na 24 měsíců Vám naúčtujeme poměrnou část slevy čerpané na zařízení (poměrnou část podle počtu měsíců, které zbývají do konce smlouvy). Je mi líto, ale odpuštění úhrady čerpané slevy není možné.

Věřím, že se jednalo pouze o nedorozumění, které se podařilo vyjasnit. Závěrem mi prosím dovolte, abych Vás upozornila na aplikaci Můj Vodafone. Abyste měl služby a výdaje za svoje telefonní číslo kdykoliv k dispozici, doporučuji instalaci aplikace přímo do mobilního telefonu. Najdete ji v obchodě Google Play pro Android, v App Store pro iPhone nebo přímo na http://www.vodafone.cz/muj-vodafone/.

S přáním hezkého dne


Reklamační oddělení
Vodafone Czech Republic a.s.



CHCI K TOMU DODAT. VOLAL JSEM NA ČESKOU POŠTU. A PANI MI ŘEKLA ŽE SLOŽENKA PŘIŠLA DNE 2.10. 2022 A BYLA POSLÁNA ZPĚT 3.11.2022. TAK KDE BYLA SLOŽENKA OD 15.09.2022? A ZASE JSEM VOLAL NA VODAFONE A MLUVIT JSEM Z OPERATOREM PROČ TO POSÍLAJÍ NA NOVOU ADRESU A NE NA ÚČET KTERÉ JSEM ZADAL JAK JSE VRÁTÍ ZPĚT ZE ŠPATNÉ ADRESY. BYLO BY TO RYCHLEJŠÍ. ODPOVĚĎ BYLA ZASE TA SAMA ZADAL JSTE ADRESU. NEMÁM NA TO SÍLU. NEDOPORUČUJI VODAFON JAKO OPERATORA. JE TO VELKA ZMĚNA JAK PŘED 10LETY. JAK VODAFONE VŠE FUNGOVALO. JSEM HODNĚ ZKLAMÁN.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.11.2022 10:11, před 2 lety

Děkujeme stranám za součinnost.

Protože zástupci společnosti, kteří zde reagují za společnost, nemají přístup k informacím, doporučujeme spotřebiteli, aby svůj dotaz opět směřoval na reklamační oddělení.

Stížnost nyní přeřazujeme zpět na spotřebitele, aby mohl informovat o tom, zda (a jak) společnost na tuto otázku odpověděla a zda spotřebiteli přišla poukázka, která dle společnosti byla odeslána 7.11.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
22.11.2022 10:58, před 2 lety


Sebastian Kyjonka

DOBRÝ DEN
DNE 16.11.2022 JSEM POSLAL REKLAMACÍ ZNOVA. TADY JE KOPIE:

DOBRÝ DEN, PANÍ DANA MACHATOVÁ,

REKLAMACE KTEROU JSTE MI NEUZNALI NEMOHU SOUHLASIT.
STAROU ADRESU KTEROU JSTE UVEDLA MOSKEVSKÁ 172/13 KARVINÁ.
TO NENÍ MÁ ADRESA.
ALE BÝVALÁ
MOSKEVSKÁ 172/13 ČESKÝ TĚŠÍN .
TO JE PRVNÍ CHYBA.
A DRUHÁ TADY POSÍLÁM PAPÍR S ADRESOU FAKTURAČNÍ.
CO JSEM DOSTAL.
A TA TŘETÍ TÝKÁ SE VRÁCENÍ VOLACÍ LISTINY.
UVEDENÉ ODESLÁNÍ 19.09.2022 I KDYŽ JSEM VOLAL V TEN DEN I DŘÍVE NA REKLAMACI . JAK TO JE MOŽNÉ ŽE NA POŠTĚ SLOŽENKA NA VOLACÍ LISTINU BYLA TEPRVE 2.10.2022 A ODEŠLA ZPĚT 3.11.2022. TAK MI LASKAVĚ ŘEKNĚTE PRAVDU. JAK MŮŽE SLOŽENKA JIT OD 19.09.2022 DO 2.10.2022 NA POŠTU. A MĚLI JSTE PŘED DATEM REKLAMACI A PO REKLAMACI PLNO TELEFONATU JAK JSEM VÁM VOLAL. STÁLE TRVALÉ ŽE MÁTE PRAVDU. JA JSI MYSLÍM ŽE TELEKOMUNIKAČNÍ ÚŘAD BY TO MOHLO ZAJÍMAT. NEJSEM TEN ŠPATNÝ. ALE NELÍBÍ SE MÍ VÁŠ PŘÍSTUP K ZÁKAZNÍKOVI. PŘEJÍ HEZKÝ DEN KYJONKA.
ANI DNES 22.11. NEMÁM VOLACÍ LISTINU ZPĚT. A NAVÍC TEĎ JEŠTĚ PO ZAPLACENÍ PAUŠÁLU MI CHODÍ SMS ZPRÁVY ZE SPLATNOST. COŽ PŘEDTÍM NECHODILO. DÁVÁM KOPII PAPÍRU CO JSEM OBDRŽEL NA PRODEJNĚ. PŘEJÍ HEZKÝ DEN.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.11.2022 10:51, před 2 lety

Děkujeme za odpověď.

Pokud by společnost peníze nevrátila ve stanovené lhůtě, mohl by spotřebitel následně požadovat úroky z prodlení.

Stížnost přeřazujeme zpět na spotřebitele, aby mohl informovat o dalším vývoji případu (v ideálním případě o navrácení volací jistiny) a případně mohl stížnost uzavřít.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
23.11.2022 11:18, před 2 lety


Sebastian Kyjonka

DOBRÝ DEN
VOLAL JSEM INFO LINKU VODAFONE DNE 22.11.2022. A ZEPTAL JSEM SE JAK DALEKO JSOU S ODESLÁNÍM VRATNÉ VOLACÍ LISTINY. A OPERÁTOR MI ZDĚDIL ŽE 8.11.2022. A JEŠTĚ JSEM SE ZEPTAL PROČ MI TO NEPOSLALI PŘÍMO NA ÚČET. NA TO UŽ JSEM NEDOSTAL ODPOVED.JEN MI ŘEKLI ŽE ZASE MUSÍM ČEKAT 30 DNÍ. STEJNÁ POHÁDKA. UŽ STEJNĚ JSI MYSLÍM ŽE JEJICH LHŮTA DÁVNO JE PRYČ.PROTO ŽE MĚLI NA TO 60 DNŮ. OD DATA ODESLÁNÍ 19.09.2022. ALE JA SI MYSLÍM CITUJÍ CO NAPASAL VODAFONE:

Volací jistinu 1 000 Kč složenou 26. 5. 2022 v prodejně jsme Vám vrátili my automaticky. Dne 11. 9. 2022 jsme jistinu převedli na úhradu Vyúčtování a 15. 9. 2022 jsme zadali odeslání částky 1 000 Kč.
TAK BY MĚLI PŘISTOUPIT NA MOJÍ ŽÁDOST O ZRUŠENÍ PAUŠÁLU U VODAFONU BEZ POKUTY. A ZRUŠENÍ TENTO KRÁT I ČÍSLA. A NE ZAMÍTNUTÍ REKLAMACE. PŘEJÍ HEZKÝ DEN

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.11.2022 15:52, před 2 lety

Jestliže je společnost v prodlení s plněním, je možné ji k plnění vyzvat tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu. Zaslání předžalobní výzvy nikoho nezavazuje k podání žaloby u soudu. Ale při projednání sporu před soudem, má v případě úspěchu ten, kdo vyzval protistranu předžalobní výzvou, právo na náhradu nákladů řízení. Jejím zasláním je zároveň dlužník upozorněn na možnost uhradit dluh bez dalších soudních výdajů. Více informací ohledně náležitostí předžalobní výzvy je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3511/predzalobni-vyzva.

Vzhledem k tomu, že zde společnost dle svých slov nemůže stížnost řešit, přeřazujeme stížnost zpět na spotřebitele, aby mohl informovat o dalším vývoji v případu. Vyjádření spotřebitele nemusí být okamžité - může počkat na další skutečnosti (reakce společnosti mimo tuto službu, vrácení částky apod.).

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
29.11.2022 12:52, před 2 lety


Sebastian Kyjonka

DOBRÝ DEN
DNES 29.11.2022 JSEM VOLAL OPERÁTOROVI VODAFONE A PTAL JSEM SE PROČ V APLIKACI MŮJ VODAFON MÁM NA PAUŠÁLU O KČ NA DALŠÍ MĚSÍC. KDYŽ MI PŘED TÍM UKAZOVALO ČÁSTKU K DALŠÍMU OBDOBÍ. OPERÁTOR ŘEKL AŤ POČKÁM ŽE SE NA TO PODÍVÁ. PO CHVILCE MI ZDĚDIL ŽE JIM APLIKACE ZOBRAZUJE ČÁSTKU NORMÁLNĚ A JÁ JSI MUSÍM RESTARTOVAT MOBIL A NEBO ZNOVU NAINSTALOVAT APLIKACI. ŽE MÁM ASI CHYBU NA ME STRANĚ. ALE JSEM ODPOVĚDĚL ŽE UŽ DVA KRÁT APLIKACI JSEM ODINSTALOVAL A NAINSTALOVAL PLUS RESET MOBILU A NOC. TAK ŽE TO POŠLE NA TECHNICKÝ ÚSEK.A PAK SE MI OZVOU.
CO CHCI TÍM ŘÍCT SLOŽENKA NENÍ A JA JSI MYSLÍM ŽE ANI NEBUDE. NEUMÍ ŘÍCT KDE SLOZENKA JE JEN ODESLÁNA NA ADRESU A MAJÍ NA VYŘÍZENÍ 30 DNÍ. PODÍVEJTE JAK DLOUHO ŘEŠÍ JEDNU VEC VODAFONE.


TADY JE ODPOVĚĎ NA ADRESU ZASE NA REKLAMACÍ CO JSEM POSLAL:



29. 11. 2022 11:55
Dobrý den, pane Kyjonko,

připomínky jsem prověřila a omlouvám se za nepřesnou informaci v předešlém vyjádření. Dne 15. 9. 2022, kdy jsme zadali odeslání částky 1 000 Kč na Vaši adresu, jste u nás měl zadanou adresu pro vracení jistin Moskevská 172/13, Český Těšín, okres Karviná. Na tuto adresu jsme poštovní poukázku 19. 9. 2022 odeslali. Další cestu poukázky u České pošty nemám možnost prověřit a ani se k ní nemůžu vyjadřovat.

Po 15. 9. 2022 jsme už adresu pro vrácení jistiny 1 000 Kč nemohli změnit, takže na Vaše telefonáty jsme mohli reagovat pouze tak, že Vám poukázku pošleme znovu na jinou adresu, pokud se nám vrátí jako nedoručená. Toto jsme také následně provedli.

Pro úplnost dodávám, že ve faktuře z 26. 5. 2022, kterou jste přiložil do přílohy, je uvedená adresa Dětmarovice 461. Zde se však jednalo o adresu fakturační, nikoli o adresu pro vracení Volacích jistin. Děkuji za pochopení.

S přáním hezkého dne

Dana Machatová
Reklamační oddělení
Vodafone Czech Republic a.s.


V případě, že jste smlouvu uzavřeli v postavení spotřebitele a nesouhlasíte s vyřízením reklamace, lze spor řešit i mimosoudně, a to v případě sporu týkajícího se služeb elektronických komunikací u Českého telekomunikačního úřadu (ctu.cz), v případě sporu týkajícího se poskytování finančních služeb u Finančního arbitra (finarbitr.cz) a v případě ostatních sporů pak u České obchodní inspekce (coi.cz).


VAŘENÝ DTEST

PROTO JSEM VÁS ŽÁDAL O POMOC. BO JSEM VĚDĚL ŽE VODAFONE BUDE DĚLAT PROBLÉMY.
A OD DTESTU JSEM ČEKAL PODPORU V RYCHLEM VYŘÍZENÍ.
PŘEJÍ HEZKÝ DEN.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.12.2022 15:04, před 2 lety

Děkujeme za reakci.

Řešení sporů v rámci naší služby je dobrovolné pro obě strany - nedisponujeme tedy nástroji, kterými bychom mohli řešení stížnosti urychlit. Společnost zároveň uvedla, že v tomto případě není z jejich strany možné stížnost řešit pomocí naší služby z důvodu ochrany osobních údajů.

Přestože se o rychlé řešení stížností snažíme, z výše uvedených důvodů to není v tomto případě možné.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
5.12.2022 17:13, před 2 lety


Sebastian Kyjonka

Hodnocení: