Společnost


Okresní autobusová doprava Kolín, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:5
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#61670Přiměstská doprava

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 19 dnů 14 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
25.10.2022, před 2 lety

Miroslav Vojtíšek

Znění stížnosti

Dobrý den chtěl bych se zeptat kostelec nad černými lesy do ždánice u janů koupil jízdenku 15 minut platit od linka 381 čsad polkost tak chci zeptat proč ji řidič autobus platit 15 minut a jak to souvisí tak řidič 421 okresní autobusové doprava platit 60 minut pravě že chtěl 15 minut nevím ždánice u janů kolín, štítary za 15 minut to je vtip


Produkt

Přiměstská doprava


Požadované řešení

Když 15 minut jízdnka je nemůže vyprší pro musím do 15 minut do zástavka ždánice u janů proto musel koupit jizdenka nová 60 minut pro dopravce okresní autobusová doprava vysvětlení


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.10.2022 14:26, před 2 lety

Konkrétní zaměstnanec jedná jménem společnosti a při výkonu pracovní činnosti ji v podstatě zastupuje podle § 430 občanského zákoníku. Z tohoto důvodu se jako nejlepší možné řešení jeví konzultovat tento problém přímo s vedením společnosti, která by měla mít zájem na profesionálním chování zaměstnanců k zákazníkům a plnění jejich pracovních povinností, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance.

Spotřebitel může službu reklamovat, jestliže nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.2.2023 12:09, před rokem

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitel využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.