Počet nahlášených stížností: | 14 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobry den,v lednu jsem si u teto firmy koupil hodinky,hodinky vydrzeli mesic a pak se zaparovali a nesli zapinat.Sepsal jsem protokol a zbozi jim odeslal kompletne na jejich adresu k reklamaci.Firma se uz druhý mesic neoziva,telefoni cislo ktere prezentuji skace do hlasove schranky a na email nereaguji.
Hodinky za hodiky a nebo vraceni penez.
|
Tweet |
Prodávající je podle § 19 zákona o ochraně spotřebitele povinen reklamaci včetně odstranění vady vyřídit bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne jejího uplatnění, pokud se prodávající se spotřebitelem nedohodne na delší lhůtě. Marné uplynutí této lhůty se považuje za podstatné porušení smlouvy. Spotřebitel tak má následně právo od smlouvy odstoupit, požadovat přiměřenou slevu z ceny věci nebo stále trvat na odstranění vady opravou. Jestliže prodávající nereaguje telefonicky ani emailem, doporučujeme vést komunikaci písemně s dodejkou. V případném odstoupení doporučujeme shrnout podstatné body související s uplatněním reklamace a doložit, že zboží bylo do reklamace přijato. Vzor odstoupení od smlouvy a další informace jsou dostupné na https://www.dtest.cz/clanek-3281/odstoupeni-od-kupni-smlouvy-pro-marne-uplynuti-lhuty-k-vyrizeni-reklamace.
Podnikatel byl o podané stížnosti informován. Bohužel doposud neprojevil zájem se ke stížnosti vyjádřit, proto jsme se rozhodli případ uzavřít z důvodu nereakce podnikatele. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze v soudním řízení, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.
Před samotným podáním žaloby doporučujeme zaslat subjektu předžalobní výzvu dle § 142a občanského soudního řádu. Vhodné je také právní zastoupení. Seznam advokátů je k dispozici na http://www.dtest.cz/advokati.
V případě potřeby další konzultace se neváhejte obrátit na naší spotřebitelskou poradnu na telefonním čísle 299 149 009.