Počet nahlášených stížností: | 56 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
udělal jsem objednávku 22.10.2022 kolem 2:00 , ale byla zrušena. Peníze nedostal jsem .
Bylo mi řečeno, že peníze budou vráceny do 24 hodin
Už mě to nebaví, už 4 dny čekám na peníze a nikdo mi neodpovídá.
Chci peníze zpět
|
Tweet |
V obchodních podmínkách společnosti je uvedeno že, právo na vrácení peněz za zrušenou objednávku má spotřebitel pouze v případě, že prodejce jeho objednávku ještě nepřijal. Pokud se přesto spotřebitel rozhodne zrušit svou objednávku poté, co ji prodejce přijal, bere spotřebitel na vědomí, že mu nebude poskytnuta žádná náhrada (ať už celá nebo částečná) a že ztrácí nárok na dodání své zrušené objednávky. Žádným ustanovením tohoto oddílu není dotčeno spotřebitelovo zákonné právo na odstoupení od smlouvy, jak je uvedeno v oddílu 24. obchodních podmínek společnosti.
Zadržuje-li podnikatel peněžní prostředky spotřebitele bez právního důvodu, jedná se o bezdůvodné obohacení (ve smyslu § 2991 a násl. občanského zákoníku). Kdo se bezdůvodně obohatil, je povinen získaný majetkový prospěch vrátit ochuzenému bezprostředně po výzvě. Pokud tak neučiní, ocitá se v prodlení a ochuzený má možnost navíc požadovat zákonný úrok z prodlení.
Podnikatele je možné vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu. Zaslání předžalobní výzvy nikoho nezavazuje k podání žaloby u soudu. Ale při projednání sporu před soudem, má v případě úspěchu ten, kdo vyzval protistranu předžalobní výzvou, právo na náhradu nákladů řízení. Jejím zasláním je zároveň dlužník upozorněn na možnost uhradit dluh bez dalších soudních výdajů. Více informací ohledně náležitostí předžalobní výzvy je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3511/predzalobni-vyzva.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitel využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.